ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

از سوي کارشناسان و فوتبال نويسان سراسر دنيا، توني کروس به عنوان خلاق ترين فوتباليست سال 2014 دنيا شناخته شد.

Toni Kroos

کروس که تابستان امسال از بایرن به رئال پیوست، نقش مهمی در قهرمانی آلمان در جام جهانی ایفا کرد و همراه با بایرن در فصل گذشته و رئال در فصل جدید، موفقیت های چشمگیری را بدست آورده است.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال را از آن خود کرد.

CR7

در مراسمی که با حضور شخصیت های بزرگ فوتبال پرتغال و اروپا در اشتوریل برگزار شد، ستاره پرتغال این عنوان را از آن خود کرد. وی به علت بازی حساس رئال مقابل اتلتیکو که فردا برگزار می شود در این مراسم حضور نداشت.جوزف بلاتر ، پلاتینی و نمایندگان 40 فدراسیون از سرتاسر اروپا در این مراسم حضور داشتند و رونالدو بالاتر از اوزه بیو و فیگو این عنوان را از آن خود کرد.

فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال، امروز اسامي تيم هاي برتر دنيا در سال 2014 را اعلام کرد.

رئال‌ مادريد

بر این اساس، رئال مادرید با 381 امتیاز که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود، بهترین تیم دنیا در سال 2014 معرفی شد. رئال در سال 2014، 4 عنوان قهرمانی ارزشمند را بدست آورد که در تاریخ این باشگاه بی نظیر بود.



ادامه مطلب ...

کريستيانو رونالدو، ستاره رئال ، به عنوان مرد سال فوتبال دنيا در سال 2014 انتخاب شد و توپ طلا را دريافت کرد.

Cristiano Ronaldo

رونالدو که در سال های 2008 و 2013 هم این جایزه را به دست آورده بود، توانست با پشت سر گذاشتن مانوئل نویر ولیونل مسی، برای سومین بار توپ طلا را از آن خود کند.



ادامه مطلب ...

فيفا دقايقي پيش، تيم برتر سال را معرفي کرد که مثل هر سال، نام‌هاي عجيبي در آن به چشم مي‌خورد.

تيم منتخب سال جهان

انتظارها به پایان رسید و فیفا، تیم منتخب سال را معرفی کرد که بعضی بازیکنان با شایستگی کامل و بعضی در کمال تعجب در این لیست قرار گرفتند.



ادامه مطلب ...

يواخيم لوو، سرمربي تيم ملي آلمان، به عنوان بهترين مربي سال 2014 انتخاب شد.

Joachim Low

لوو که تابستان گذشته توانست آلمان را قهرمان جهان کند، در رقابت بر سر این عنوان توانست کارلو آنچلوتی و دیگو سیمئونه، سرمربیان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را پشت سر بگذارد.
لوو برای کسب این عنوان 36.23 درصد آرا را از آن خود کرد ؛ در حالی که 22.06 درصد آرا و دیگو سیمئونه، 19.02 درصد آرا ‏را به خود اختصاص داد.‏
در سال های گذشته، ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا، ویسنته دل بوسکه و یوپ هاینکس این جایزه را به دست آورده بودند.

ويکتور والدس ساعتي پيش بصورت رسمي و با قراردادي يکسال و نيمه به منچستريونايتد پيوست.

Victor Valdes

روز گذشته بود که خبر توافق یونایتد و والدس در خبرگزاری ها منتشر شد و امروز و ساعتی پیش، باشگاه منچستریونایتد رسما اعلام کرد که با والدس قراردادی یک سال و نیمه به امضا رسانده است.



ادامه مطلب ...

کريس رونالدو، ستاره رئال مادريد، جايزه بهترين بازيکن دنيا را از جوايز گلوب ساکر در دوبي دريافت کرد.

Cristiano Ronaldo

ستاره پرتغالی که یکی از بهترین سال های دوران حرفه ای اش را در سال 2014 سپری کرده، ‏توانست با رئال، دهمین قهرمانی این باشگاه در اروپا را جشن بگیرد و هفته گذشته هم جام قهرمانی جام باشگاه های ‏جهان را بالای سر برد.‏



ادامه مطلب ...

یوفا از توپ فینال چمپیونزلیگ در فصل 15-2014 رونمایی کرد.

توپ فینال چمپیونزلیگ 2015

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان