ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

یکی از سیاستمداران ایتالیایی معتقد است که کاکا دیگر درمیان تیمهای بزرگ سری آ جایی ندارد و تنها می تواند به عنوان جانشین لاوتزی به ناپولی برود.

Ricardo Kakà - Real Madrid
 
کلمنته ماستلا، یکی از سیاستمداران ایتالیا معتقد است که ناپولی تنها گزینه واقع بینانه پیش روی کاکا برای بازگشت به سری آ است.

 



ادامه مطلب ...

ال کلاسیکو

برنامه کامل لالیگای 13-2012 در ادامه مطلب می باشد .



ادامه مطلب ...

بازیکن مالیایی دنیای فوتبال از دلیل جدایی اش از باشگاه کاتالان گفت.

Seydou Keita - Barcelona
Seydou Keita

سیدو کیتا، بازیکن باتجربه تیم ملی مالی در صحبتهایی اعلام کرد که دلیل عدم توافق برسرتمدید قراردادش با بارسا، به خاطر مسائل مالیاتی بوده است.



ادامه مطلب ...

 

اینیستا: مرسی که در این روز خوب درکنارم بودید.

 

Andrés Iniesta y Anna Ortiz en su boda
Andrés Iniesta

پپ گواردیولا، مربی سابق بارسلونا، در جشن ازدواج آندرس اینیستا حضور داشت. علاوه بر پپ، برخی از هم تیمی های کنونی و هم تیمی های سابق اینیستا هم میهمان این جشن بودند.

 

 



ادامه مطلب ...

دروازه بان اسپانیایی در صحبتهایی به تمجید از مهاجم برزیلی پرداخت و اعلام کرد که او نسبت به مسی بازیکن بهتری است.

Victor Valdes - Barcelona
Victor Valdes - Barcelona

ویکتور والدس دروازه بان باتجربه بارسلونا در صحبتهایی به تمجید از رونالدینیو پرداخت و او را بامهارت ترین بازیکنی نامید که در طول عمر ورزشی اش دیده.



ادامه مطلب ...

 

خرید جدید بارسا امروز وارد نوکمپ شد.

Jordi Alba posa con el escudo del Barcelona de fondo
 
 

جوردی آلبا، خرید جدید باشگاه بارسا، امروز راهی نوکمپ شد تا از امکانات این باشگاه دیدن کند. او در کنار لوگوی باشگاه که معمولا خریدهای جدید در آن معرفی می شوند، هم عکسی به یادگار گرفت.

او این هفته نیز در تست های پزشکی شرکت می کند و پنج شنبه به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید بارسا معرفی خواهد شد.

 

 

 اگر به خاطر ایکر کاسیاس، چابی و دل بوسکه نبود، این تیم ، تا به اینجا نمی رسید. به خاطر آن بازی های ال کلاسیکو، مشکلات پیچیده ای به وجود آمد.

Iker Casillas, Xavi Hernandez, Spain
 
 
خواکیم ارناندس، پدر چابی ارناندس در صحبتهایی از لحظات سختی که در زندگی گروهی از بازیکنان ملی پوش اسپانیا ایجاده شده بود گفته است. لحظات پرتشنجی که بعد از مصاف های جنجالی ال کلاسیکو میان رئال و بارسا اتفاق می افتاد. مسائلی که مربوط به دو سال پیش است؛ دقیقا اندکی بعد از قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابتهای جام جهانی که با اولین سال حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت مربیگری رئال همراه بود. 


ادامه مطلب ...

 

رکوردهای شخصی بازیکنان هم خیره کننده است. با قهرمانی اسپانیا، سیزده بازیکن قرمزها قهرمانی در دو دوره یورو را تجربه کردند.

Spain v Italy - UEFA EURO 2012 Final

در جریان پیروزی اسپانیا برابر ایتالیا در فینال یورو 2012، ماتادورها چندین رکورد فردی و تیمی را جابجا کردند. پیروزی چهار بر صفر لاروخا، بهترین پیروزی تاریخ در فینال یک رقابت یورو یا جام جهانی بود و آنها به اولین تیمی تبدیل شدند که توانسته به صورت پیاپی در سه جام معتبر بین المللی قهرمان شود.

 



ادامه مطلب ...

زیدان در هفته گذشته 40 ساله شد . به همین مناسبت چهل نکته به یادماندنی از او به اضافه عکس های زیبایش برای مجله جی کیو را مرور می کنیم .
http://www.img4up.com/up2/48671206444847246335.jpg



ادامه مطلب ...

اسپانیا می خواهد در دیدار روز یكشنبه تاریخ ساز شود و به سومین قهرمانی پیاپی در سومین تورنمنت مهم بین المللی دست یابد.

Iker Casillas y Cesc Fàbregas

سسك فابرگاس هافبك تیم ملی اسپانیا نسبت به بازیكنان خاص ایتالیا هشدار داد و گفت: بالاتر ازهمه آنها یك دروازه بان ( جیان لوییجی بوفون) ایستاده كه ذاتا یك رهبر است ولی ما هم دروازه بانی به همان خوبی داریم؛ ایكر كاسیاس.



ادامه مطلب ...

 

بعد از اینکه ژوائو موتینیو و برونو آلوس ضربات شان را از دست دادند، پرتغالی ها فرصت رسیدن به فینال رقابت ها را از دست دادند؛ هرچند توانستند 120 دقیقه مقابل قهرمان جهان مقاومت کنند.

Cristiano Ronaldo

ضربه پنالتی سسک فابرگاس بعد از برخورد به تیرک دروازه به درون دروازه پرتغال غلتید تا کریس رونالدو فرصتی برای زدن ضربه پنالتی سرنوشت ساز پنجم تیمش پیدا نکند.

 



ادامه مطلب ...

کریم بنزما از جمله معدود مهاجمان حاضر دراین رقابتها بود که با وجودی که دراکثر دقایق بازیهای تیمش در زمین حضور داشت، نتوانست گلزنی کند و ناکام درگلزنی، اوکراین و لهستان را ترک کرد.

ژابی آلونسو شنبه شب ستاره تیم ملی اسپانیا دربازی با فرانسه بود . او در ابتدا با بهره گیری از پاس طلایی جوردی آلبا، اولین گل ماتادورها در این بازی را به ثمر رساند و بعد هم با مبدل کردن یک ضربه پنالتی به گل، صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی یورو2012 را قطعی کرد.
Euro 2012 : Xabi Alonso (Spain vs France)

ژابی آلونسو شنبه شب ستاره تیم ملی اسپانیا دربازی با فرانسه بود . او در ابتدا با بهره گیری از پاس طلایی جوردی آلبا، اولین گل ماتادورها در این بازی را به ثمر رساند و بعد هم با مبدل کردن یک ضربه پنالتی به گل، صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی یورو 2012 را قطعی کرد.



ادامه مطلب ...

 این طور به نظر می رسد که جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسا و تیم ملی اسپانیا به زودی پدر می شود.

Gerard Pique y Shakira (Barcelona)
Gerard Pique & Shakira

طبق گزارش منتشره در مجله کلمبیایی«خنته»، و بازتاب این خبر در روزنامه مارکا،شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی باردار است و به زودی مادر خواهد شد. طبق این گزارش او در انتظار زمان مناسبی این است تا این خبر را رسانه ای کند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان