ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

در ادوار مختلف، ستاره های هنرمندی بوده اند که ضربات ایستگاهی فوق العاده ای را تبدیل به گل کرده اند.

دیوید بکهام & روبرتو کارلوس

در هفته اول لیگ قهرمانان بازیکنانی مانند لیونل مسی و ایسکو موفق شدند ضربات ایستگاهی خود را تبدیل به گل کنند اما از این حیث، ستاره های درخشانی در دهه های اخیر بوده اند که آماری خیره کننده را به ثبت رسانده اند. در ادامه، بهترین کاشته زن های تاریخ فوتبال را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛



ادامه مطلب ...

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا معتقد است که رئال مادرید در غیاب رونالدو دچار افت خواهد شد و او تصور نمی‌کرده رونالدو این تیم را ترک کند.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

در طول 10 سال اخیر، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، خود را به عنوان بهترین بازیکنان جهان معرفی کرده اند و رقابت بسیار تنگاتنگی داشته اند. توپ طلاهای این 10 سال بین این دو نفر به صورت مساوی تقسیم شده و هر دو رقیب در بین بهترین های تاریخ شناخته می‌شوند.



ادامه مطلب ...

لوکا مودریچ، ستاره کروات و 32 ساله رئال مادرید عنوان بهترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کرد.

لوکا مودریچ

بعد از به پایان رسیدن قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال اروپا آغاز شده و لوکا مودریچ این جایزه را از آن خود کرد.



ادامه مطلب ...

ماریانو دیاز، مهاجم سابق رئال که فصل گذشته به لیون رفته بود، امروز با قراردادی تا سال 2023 به جمع کهکشانی ها بازگشت.

ماریانو دیاز

ماریانو 14 ماه پیش با قراردادی به ارزش 8 میلیون یورو به لیون پیوست ولی رئال بندی در قرارداد او گنجانده بود که در صورت علاقه لیون به فروش این بازیکن، یا 35 درصد رقم جا به جایی او به رئال می رسید یا این باشگاه می توانست با کسر 35 درصد از رقم انتقال، ماریانو را باز پس بگیرد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان