ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

شرایط برای رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا و فوتبال برزیل هرگز مساعد نیست.

رونالدینیو

در ابتدای هزاره جدید و در جام جهانی 2002، ستاره ای در ترکیب تیم ملی برزیل ظهور کرد که چندی بعد تبدیل به بهترین بازیکن جهان شد. درخشش رونالدینیو یکی از عوامل مهم پنجمین و آخرین قهرمانی تیم ملی برزیل در جام جهانی بود و با انتقال به بارسلونا، دیگر چشم همه جهان خیره به درخشش و هنرنمایی های این ستاره تکنیکی بود.



ادامه مطلب ...

آلفونسه آرئولا درواز‌ه‌ بان فرانسوی پاری ‌سن ژرمن با قراردادی قرضی و یک ساله به رئال مادرید پیوست.

آلفونسه آرئولا

با انتقال کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی و باتجربه رئال مادرید به پاری سن ژرمن، انتقال آلفونسه آرئولا نیز به برنابئو نهایی شد و این سنگربان 26 ساله به عنوان بخشی از قرارداد ناواس، یک سال برای کهکشانی ها به میدان خواهد رفت.



ادامه مطلب ...

کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید رسما راهی پاری سن ژرمن شد.

کیلور ناواس

در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی، انتقال کیلور ناواس به پاریس نهایی شد و این دروازه بان کاستاریکایی تا تاریخ 30 ژوئن 2023 با پاری سن ژرمن قرارداد 4 ساله ای با رقم 13 میلیون یورو به علاوه انتقال قرضی آلفونسه آرئولا به برنابئو، امضا کرده است.



ادامه مطلب ...

لوئیز انریکه، سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، با انتشار بیانیه ای تایید کرد که دختر 9 ساله اش، شانا، در اثر بیماری درگذشت.

لوئیز انریکه و دخترش

انریکه که بعد از جام جهانی 2018 هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت، مدتی پیش بدون اعلام دلیلی مشخص، از هدایت این تیم کناره گیری کرده بود و اکنون با درگذشت دختر خردسالش مشخص شد که به دلیل درگیر بودن در روند درمان او، چنین تصمیمی گرفته بود.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان