ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

رادیو کاتالونیا گزارش داد که یوهان کرویف، اسطوره بارسلونا و تیم ملی هلند به سرطان ریه دچار شده است.

یوهان کرویف

به نظر می‌رسد که کرویف در طول هفته اخیر، متوجه این بیماری شده وبه زودی مراحل درمان او شروع خواهد شد.گزارش‌ها حاکی از آن است که کرویف روحیه قوی دارد و قصد دارد هر چه سریعتر درمانش را شروع کند.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو دقایقی پیش در هتل پالاس مادرید، چهارمین کفش طلای خود را دریافت کرد. او فصل گذشته با 48 گل، برترین گلزن اروپا شده بود.

کریستیانو رونالدو

رونالدو سه کفش طلای پیشین خود را در سال های 2008، 2011 و 2014 کسب کرده بود. سال 2008 او بازیکن منچستریونایتد بود و با ثبت 31 گل برای این تیم، بهترین گلزن اروپا شد.
سال 2011 او با به ثمر رساندن 40 گل برای رئال مادرید، کفش طلای دوم خود را تصاحب کرد. سومین کفش طلا نیز سال گذشته به این فوق ستاره پرتغالی اهدا شد. او با 31 گل زده و بطور مشترک با لوئیس سوارز این جایزه را دریافت کرد.

عکسهای بیشتر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

برای لئو مسی به اتهام سه فقره فریبکاری مالیاتی، تقاضای 22 ماه زندان شده است.

لیونل مسی

با وجود اینکه چند روز پیش مسی از سوی دادستانی کاتالونیا، از اتهام فریبکاری مالیاتی تبرئه شد و تقصیرات در این زمینه به گردن پدر وی افتاد، ساعتی پیش،"ال پائیس"، به نقل از دادستانی دولت، وابسته به خزانه داری دولت اسپانیا، گزارش داد که مسی باید همراه پدرش در دادگاهی در بارسلونا حاضر شده و از اتهامات وارده دفاع کند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان