ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

19 نوامبر سال 2005 بود؛ رونالدینیو هرگز آن روز از خاطر نخواهد برد.

 

Santiago Bernabeu - Real Madrid
Santiago Bernabeu - Real Madrid

در 19 نوامبر سال 2005، سانتیاگو برنابئو درخشش رونالدینیو در پیروزی 3-0 بارسا مقابل رئال مادرید را ستود.

دو گل از رونالدینیو و یک گل از اتوئو، پیروزی 3-0 بارسا در آن دیدار که در چارچوب رقابتهای لالیگا برگزار شده بود را رقم زد؛ پس از آن بود که مادریدی ها به خاطر عملکرد خیره کننده رونالدینیو در آن بازی، ایستاده او را تشویق کردند.

 ترکیب بارسا در آن بازی: والدس، فان برونهورست، پویول، اولگوئر، مارکس، ادمیلسون، مسی (اینیستا، دقیقه 70)، چابی، دکو، اتوئو و رونالدینیو.


زمان به ثمر رسیدن گلها: اتوئو دقیقه 15 (1-0)، رونالدینیو دقیقه 59 (2-0)، رونالدینیو دقیقه 78 (3-0)

http://media3.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/007/878/size_640x360/19-11-05_Ronaldinho_2_gol_02.v1323350156.jpg

 

MESSI VS
RONALDO


Barcelona باشگاه
Real Madrid
 346/273 بازی / گل
 483/287
Argentina ملیت
Portugal
 75/31 بازی / کل ملی
100/37
     دریبلینگ     
     تمام کنندگی
    
     درخشش نبوغ آمیز
    
     سرزنی
    
     سرعت     
     پاس دهی
    
     قدرت بدنی
    
     تلتلاش
    


در نظر بسیاری، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا هستند. آمار گل‌زنی آنها بهتر از هر بازیکن دیگری در چند فصل گذشته بوده و مسی رکورد 75 گل پله در یک سال تقویمی را هم یکشنبه پشت سر گذاشت.
رونالدو در 161 بازی برای رئال مادرید در سه سال و نیم گذشته به آمار درخشان 165 گل رسیده، رکوردی که تنها مسی از آن بهتر است: 193 گل در 185 بازی.
مهاجم آرژانتینی در دیدارهای ملی هم آمار گل‌زنی بهتری دارد. نبرد این دو نزدیک است اما بهترین بازیکن فیفا در سال گذشته در این زمینه برنده می‌شود.
اما در کل رونالدو با قابلیت سرزنی بهتر و قدرت بدنی‌اش نقاط ضعف احتمالی‌اش در زمینه میزان تلاش در زمین و پاس‌دهی را می‌پوشاند. نبرد این دو بسیار پایاپای است اما در نهایت بازیکن آرژانتینی برنده است.

 

بعد از تولد تیاگو، پسر لیونل مسی، رسانه های خبری اسپانیایی مملو از اخباری در باره فرزند او شدو حالا شاید برایتان جالب باشد که به بررسی وجوه مشترک تیاگو وپسر کریس رونالدو بپردازیم.

Thiago Messi camiseta
 
  بعد از انتشار خبر تیاگو مسی، فرزند اول لیونل مسی در روز جمعه هفته گذشته، 2 نوامبر سال 2012 اخبار فراوانی دراین باره روی وب سایت های خبری رفت. روزنامه اسپورت کاتالونیا بررسی بامزه و جالبی را درمورد فرزند مسی و فرزند کریس رونالدو که کریستیانو رونالدو جونیور نام دارد انجام داده و به وجوه مشترک جالب توجهی اشاره کرده.

تیاگو مسی روکوزو، روز جمعه 2 نوامبر سال 2012 به دنیا آمد و جالب اینجاست که پسر کریستیانو رونالدو، 869 روز قبل از فرزند مسی  در روز 17 ژوئن سال 2010 به دنیا آمده بود.تا اینجا شاید هیچ ارتباطی وجود نداشته باشد ولی لازم به یادآوری است که لیونل مسی ، فرزند خورخه مسی و سلیا در روز 24 ژوئن سال 1987 به دنیا آمده بود.

جالب اینجاست که خود لیونل مسی هم 869 روز قبل از کریستیانو رونالدو به دنیا آمده؛ چرا که تاریخ تولد رونالدو 5 فوریه سال 1985 است و این نکته بامزه ای است.

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان