ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

ستاره پرتغالی بعد ازبه ثمر رسیدن گل سوم تیمش در بازی با سویا با ژستی نظامی به شادی پرداخت.

عکس روز: فرمانده رونالدو؛ عکسی تقدیم به بلاتر

صحبت های اخیر سپ بلاتر که به تمجید از مسی پرداخته و رونالدو را یک فرمانده در زمین چمن خوانده بود، واکنش های تندی را از سوی سران باشگاه مادریدی به همراه داشت و همین واکنش ها باعث شد تا رئیس فیفا در عرض چند ساعت به خاطر صحبت هایش عذرخواهی کند.



ادامه مطلب ...

ستاره آرژانتینی بارسا بعد از برد تیمش در بازی ال کلاسیکو، روز یکشنبه نزدیکانش را به صرف یک غذای خوشمزه میهمان کرد.

 گزارش تصویری: آشپزی مسی به مناسبت برد در ال کلاسیکو

بعداز برگزاری جلسه تمرینی بارسلونا در روزیکشنبه، لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا ترجیح داد تا نزدیکانش را به یک غذای خوشمزه میهمان کند.



ادامه مطلب ...

ستاره برزیلی بارسا در اولین حضورش در ال کلاسیکو گلزنی کرد؛ هرچند رئالی ها اعتقاد داشتند داور یک پنالتی برای آنها اعلام نکرد.

Barcelona Real Madrid Clasico 26102013
 
بارسا با پیروزی 2-1 مقابل رئال مادرید، فاصله اش با رقیب و دشمن قدیمی در صدر جدول لالیگا را به 6 امتیاز افزایش داد.

نیمار و الکسیس سانچس برای بارسا گلزنی کردند و گل خسه در وقت های اضافه بازی هم نتوانست مانع از پیروزی خانگی آبی و اناری ها شود.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان