ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

زمان و ساعت بازیهای نیمه نهایی چمپیونزلیگ مشخص شد که رئال بین دو بازی با دورتموند باید روز هفتم اردیبهشت در دربی مادرید با اتلتیکو بازی کند .

دور رفت

3 اردیبهشت
23:15
بایرن مونیخ Germany v Spain بارسلونا آلیانس آرنا
     


4 اردیبهشت
23:15
بورسیا دورتموند Germany v Spain رئال مادرید وست فالن
     

دور برگشت در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

بارسلونایی ها از گواردیولا استقبال مناسبی نکردند و او را به باشگاه سابق خود راه ندادند.

پپ گواردیولا سرمربی آینده ی باشگاه بایرن مونیخ در سفر خود به بارسلونا با برخورد تعجب آوری از سوی باشگاه سابق خود مواجه شد.



ادامه مطلب ...

ستاره پاری سن ژرمن در 37 سالگی همچنان از محبوب ترین های فوتبال دنیاست.

دیوید بکام که به دعوت فدراسیون فوتبال چین به این کشور سفر کرده، به عنوان سفیر فوتبال این کشور معرفی شد. او که با استقبال زیادی از سوی فوتبال دوستان این کشور روبرو شد، دقایقی با همان لباس "پلوخوری" پا به توپ شد و تلاش کرد تا توانایی اش در زدن ضربات آزاد را به رخ بکشد اما کفش نامناسب و چمن خیس کار دست او داد!



ادامه مطلب ...

ایکر کاسیاس پس از طی دوران مصدومیت به تمرینات رئال بازگشته است.

نبرد دروازه‌بانی در رئال مادرید آغاز شده است. ایکر کاسیاس از نظر پزشکان مشکلی ندارد و برای اولین بار پس از مصدومیت همان تمریناتی را انجام داده که آدان، خسوس و دیه‌گو لوپس انجام می‌دهند. ایکر دو ماه مصدوم بود و اکنون به تیم برگشته تا کمک کند تیمش برای فتح لالیگا – که بسیار از دست رئال دور است – و لیگ قهرمانان و جام حذفی بجنگد.



ادامه مطلب ...

این مدافع باتجربه اسپانیایی معتقد است بوسکتس می تواند خرید بسیار خوبی برای رئال باشد و بخشی از مسئولیت هایی که اکنون برعهده ژابی آلونسو است را کم کند .

سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید، اعلام کرد اگر می توانست یکی از بازیکنان بارسا را به سانتیاگو برنابئو ببرد، انتخابش سرخیو بوسکتس بود.



ادامه مطلب ...

هافبک بارسا از مدافع رئال به خاطر اینکه گفته بود رئال به چنین بازیکنی نیاز دارد، تشکر کرد.

سرخیو بوسکتس، هافبک بارسا، اعلام کرد اگر این امکان را داشت، سرخیو راموس، مدافع رئال، را به نوکمپ می برد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان