ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

گروهک تروریستی داعش با انتشار پوستری از مسی، تهدید کرد که سال آینده و در جریان جام جهانی 2018 روسیه، در این کشور عملیات تروریستی انجام خواهد داد.

لیونل مسی

در این تصویر، لیونل مسی با لباس زندانی و چهره ای خونی، پشت میله ‌ها قرار گرفته است و در کنار تصویر او نوشته شده:" شما با گروهی می‌جنگید که شکست در فرهنگنامه اش وجود ندارد".



ادامه مطلب ...

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، به عنوان بهترین بازیکن سال 2017 دنیا انتخاب شد و برای دومین سال پیاپی جایزه The Best را از آن خود کرد.

کریستیانو رونالدو

مراسم اهدا جوایز بهترین های فیفا امشب برگزار شد و کریس رونالدو برای دومین سال پیاپی توانست این جایزه را از آن خود کند. این ستاره پرتغالی نقشی تعیین کننده در قهرمانی رئال در لالیگا و چمپیونزلیگ داشت و توانست با پشت سر گذاشتن نیمار و لیونل مسی، بار دیگر این جایزه را از آن خود کند.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، جایزه مربی سال 2017 فیفا را از آن خود کرد.

زین الدین زیدان

زیدان در دومین فصل حضورش در رئال توانست این تیم را قهرمان لالیگا کند و برای دومین فصل پیاپی، لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند. به این ترتیب توانست با پشت سر گذاشتن مکس آلگری و آنتونیو کونته، جایزه سال فیفا را از آن خود کند.او که جایزه اش را از دست کلودیو رانیری، مربی سال 2016 فیفا، دریافت کرد، در صحبت هایی کوتاه گفت:" مایلم از همه بازیکنانم که باعث شدند به این عنوان برسم، تشکر می کنم. این یک جایزه بسیار ویژه است."

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان