ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

مورینیو و رونالدو در این مسابقه اخراج شدند و دست رئال از قهرمانی در این فصل تهی ماند. البته آنها سه بار توپ را به تیر دروازه کوبیدند.

رئال مادرید 1 – اتلتیکو مادرید 2: مورینیو بی‌جام ماند / شب تاریک آقای خاص و رونالدو

اتلتیکو مادرید توانست جام حذفی 13-2012 اسپانیا را با پیروزی در دیداری بسیار جنجالی به دست آورد. بازی دو تیم به‌حدی حاشیه داشت که داور برای وقت اضافه دوم 5 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرد! رئال هم بسیار بداقبال بود که سه بار توپ را به تیر دروازه حریف زد.



ادامه مطلب ...

یک هفته بعد از خداحافظی فرگوسن، یکی از معروف ترین شاگردان او هم اعلام بازنشستگی کرد.

گزارش تصویری: خداحافظ هفتِ افسانه ای

سرانجام دیوید بکام تصمیم گرفت تا به دوران حرفه ای پربارش پایان بدهد. کاپیتان سابق سه شیرها که چند ماه قبل راهی پاری سن ژرمن شده بود، علی رغم علاقه مندی این باشگاه برای ادامه همکاری، چند روز بعد از تولد 38 سالگی اش، تصمیم به آویختن کفش ها گرفت.



ادامه مطلب ...

هدف این است که فیلمی قدرتمند و مثبت بسازیم تا تماشاگران را تحت تاثیر قرار دهد تا بدون اهمیت دادن به غیرممکن بودن خیلی چیزها به دنبال رویاهایشان بروند.

هالیوود و ساخت فیلمی درمورد مسی برای سال 2014

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس کمپانی اپیک پیکچرز گروپ خود را برای ساخت فیلمی در مورد زندگی لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا آماده می کند که قرار است این فیلم با شروع جام جهانی 2014 برزیل در سالن های سینما اکران شود.



ادامه مطلب ...

ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید با انتشار عکسی از خودش و نامزدش که برای صرف شام به رستورانی ژاپنی رفته اند،اخبار منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرد.

عکس روز:رونالدو و نامزدش در رستوران ژاپنی

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید عکسی را در صفحه فیس بوکش قرار داده است که طی آن شایعات اخیر منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرده است.



ادامه مطلب ...

شکست 7-0 بارسا مقابل بایرن در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، فرصتی را فراهم کرد تا لاپورتا بار دیگر به رقیب حمله کند.

لاپورتا: تصمیم روسل برای انتخاب تیتو به جای پپ اشتباه بود

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، صراحتا اعلام کرد که دوست دارد ساندرو روسل از ریاست این باشگاه کنار برود.



ادامه مطلب ...

به نظر می‌رسد این مربی پرتغالی از مادرید خواهد رفت.

الکلاسیکو

ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های ژوزه مورینیو گفته او به احتمال 80 درصد فصل بعد مربی چلسی خواهد بود.



ادامه مطلب ...

بایرن در مجموع دوبازی رفت و برگشت 7 بار دروازه بارسا را باز کرد و به فینال رسید.

 بارسلونا صفر– بایرن مونیخ 3؛تحقیرامپراتوری فروریخته / تیم رویایی هفت تایی شد!

بارسلونا در خانه هم نتوانست بایرن را ببرد. آنها باید چهار گل به حریف می‌زدند تا بازی را به تساوی بکشانند، اما نه‌تنها گلی نزدند که سه گل هم خوردند! بایرن تحقیر بارسا را امشب تکمیل کرد و با سه گلی که زد با اقتدار پا به دیدار نهایی گذاشت.



ادامه مطلب ...

کریم بنزما روی پاس عالی اوزیل اولین گل بازی را برای رئال به ثمر رساند و راموس بازی را 2-0 کرداما رئال موفق به صعود نشد.

 

Karim Benzema, Sergio Ramos | Real Madrid v Borussia Dortmund | UCL
 
دیر بود. خیلی دیر. رئال مادرید زمانی به خود آمد که دیگر بازی داشت تمام می‌شد و فرصتی برای جبران سه گل خورده نبود. آنها بروسیا دورتموند را بردند، اما نتوانستند به دیدار نهایی راه یابند و رویای لادسیما حداقل یک سال دیگر به تعویق افتاد. با این حال نمایش پرهیجان آنها در دقایق پایانی چنان بود که طرفدارانشان به خود ببالند و تیم را ایستاده تشویق کنند.

 



ادامه مطلب ...

عکسی که به کامل ترین شکل شرایط امشب سرمربی بارسلونا رانشان می دهد.

یک عکس عجیب : ویلا نووای ویران

عکس کامل است وشرح لازم ندارد. تیتوی درهم شکسته  ، شاید در موقعیتی که یورگن کلینزمن دوست داشتنی در بازی چند سال پیش مقابل بارسای تازه اوج گرفته پپ تحمل کرد.
اگر بارسارا حذف شده لیگ قهرمانان بدانیم و حالا به نظر تنها لالیگا را دارد جامی که فتح اش از آلام او خواهد کاست.

چهار گل از روبرت لواندوفسکی نتیجه ای غیرقابل باور را برای دورتموند و رئال به ارمغان آورد.

El-Clasico

بروسیا دورتموند با نمایشی فوق‌العاده توانست رئال مادرید را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد تا از حالا خود را در فینال ببیند. آنها که بازی دیشب بایرن مونیخ مقابل بارسلونا را دیده بودند همان درخشش را مقابل رئال تکرار کردند.



ادامه مطلب ...

بایرن با نمایشی بی نقص پابان دوران تیکی تاکای کاتالونیایی را اعلام کرد.

 بایرن مونیخ 4 – بارسلونا صفر؛حماسه آلیانس و تراژدی تایتانیک

بایرن مونیخ با درخشش توماس مولر که روی هر چهار گل تیمش تاثیر مستقیم داشت توانست بارسلونا را چهار بر صفر ببرد و عملا از حالا خود را در فینال ببیند.



ادامه مطلب ...

دربازی شنبه شب رئال مقابل بتیس،اتفاقی رخ داد که کمتر کسانی توقعش را داشتند وآن هم موضع گیری بخشی از هواداران رئال علیه دروازه بان افسانه ای این تیم بود.

این طور به نظر می رسد که داستان مورینیو- کاسیاس وارد فاز تازه ای شده است. در جریان بازی شنبه شب رئال مادرید مقابل رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اتفاقی رخ داد که کمتر کسی توقعش را داشت بخشی از طرفداران افراطی تیم مادریدی که در بخش جنوبی ورزشگاه نشسته بودند، در جریان این بازی فریادهایی علیه کاسیاس سردادند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان