ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

کاکا، ستاره برزیلی و سابق میلان و رئال مادرید رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

Kaka

کاکا آخرین فوتبالیستی بود که پیش از رونالدو و مسی در سال 2007 موفق به فتح توپ طلا شده بود و حالا این ستاره خوش سیمای برزیلی دیگر در مستطیل سبز حضور نخواهد داشت.



ادامه مطلب ...

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال 2017 شد.

کریستیانو رونالدو

رونالدو که امسال توانسته بود با رئال مادرید قهرمان لالیگا و چمپیونزلیگ شود، همانطور که انتظار می رفت توانست برای پنجمین بار توپ طلا را از آن خود کند و از این لحاظ با لیونل مسی برابری کرد.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام قراردادش با بارسلونا را تمدید کرد و به حاشیه های اخیر پایان داد.

Lionel Messi & Josep Maria Bartomeu

جولای گذشته باشگاه بارسلونا رسما از تمدید قرارداد مسی خبر داد؛ ولی کمی بعد مشخص شد که او هنوز امضای نهایی را پای قرارداد نزده است. باشگاه بارسلونا در واکنش به این موضوع اعلام کرد که امضای پدر مسی به عنوان نماینده تام الاختیارش در قرارداد وجود دارد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان