ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپابرگزار شدو تیم های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

Champions League draw
Champions League draw

قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش آغاز شد.مقر سازمان یوفا در نیون شاهد برگزاری قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود.امکان رویارویی دو تیم از یک کشور و تیمهایی که در رقابت های مرحله گروهی باهم در یک گروه بودند، وجود نداشت.



ادامه مطلب ...

بعد ازاتمام عمل جراحی تیتو برای چند روز در بیمارستان بستری خواهد بود.

Tito Vilanova

 
طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، عمل جراحی برروی تیتو ویلانووا برای برداشتن توموری که روی غده پاروتیدش بود با موفقیت انجام شد.

این درحالی است که او یک سال پیش زیر تیغ جراحی رفته بود ولی پس از اعلام نتایج پاتولوژی در روز سه شنبه مشخص شد که بیماری او دوباره عود کرده.

تیتو حالا در بیمارستان وال داوربون بارسلونا بستری است و وهمه درانتظار اعلام بیانیه ای برای کسب اطلاعات دقیق تر درمورد این عمل جراحی هستند. ولی طبق شنیده های روزنامه مارکا این عمل با موفقیت انجام شده و سرمربی تیم کاتالان سه یا 4 روز در بیمارستان بستری خواهد بود. بعد از آن مراحل شیمی درمانی و رادیو تراپی شروع می شود که حدود یک ماه و نیم به طول خواهد انجامید.

یک کارگردان عراقی به نام شهیر عمر خلیفه فیلم کوتاهی به نام “مسی بغداد” ساخته که در آن کودکی عراقی را به تصویر می کشد که از هواداران مسی و تیم بارسلونا است. این کودک که یک پای خود را از دست داده با عصا فوتبال بازی می کند. روزنامه مارکا تصویری از این کودک را منتشر کرده است.

ال کلاسیکو



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو بهترین یکی از بازیکنان دنیا همانطور که عیان است در پا به توپ شدن مهارت خاصی دارد که در این پست کلیپی با کیفیت HD گزاشتم که به بهتیرین حرکت های این بازیکن روی مستطیل سبز می پردازد.

Cristiano Ronaldo celebrates



ادامه مطلب ...

لیونل مسی بهترین بازیکن دنیا همانطور که عیان است در پا به توپ شدن مهارت خاصی دارد که در این پست کلیپی با کیفیت HD گزاشتم که به بهتیرین حرکت های این بازیکن روی مستطیل سبز می پردازد.

 

Messi - Betis vs Barcelona



ادامه مطلب ...

بد نیست نگاهی به گزشته بیندازیم و به پیروزی رئال در تاریخ  7/5/2008 نگاهی بیندازیم رئال مادرید 4 - 1 بارسلونا (پس از آن بارسلونا پنج بار پیاپی به برتری رسید: 2 بر 0، 6 بر 2، 1 بر 0، 2 بر 0 و 5 بر 0)

ال کلاسیکو



ادامه مطلب ...

 

ali karimi

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 07- 2006 تیم بایرن مونیخ به مصاف رئال مادرید رفت. دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو برگزار شد که رئال 3-2 پیروز شد و در بازی برگشت بایرن 2-1 بازی را برد و در مجموع 4-4 شدند که تیم آلمانی به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف صعود کرد. علی کریمی در این بازی نیمکت نشین بود و برای بایرن به میدان نرفت.

 

 

عکسی از ستاره آرژآنتینی بارسلونا که به تازگی پدر شده است منتشر شده؛ او در این عکس در حال حمل فرزندش از داخل ماشین است.

Lionel Mess- Antonella Roccuzzo and Thiago messi in Barcelona
Lionel Mess- Antonella Roccuzzo and Thiago messi in Barcelona

لیونل مسی بعد از به ثمر رساندن دو گل از 5 گل تیمش در بازی با اتلتیک بیلبائو در روز شنبه، حالا مشغول مسئولیت های پدرانه اش است.

 

 



ادامه مطلب ...

روزنامه مارکا در گزارش اصلی امروزش به این نکته اشاره کرده که رابطه بین رئیس باشگاه مادریدی و سرمربی پرتغالی این تیم دچار بحران شده است.

Divorcio de Jose Mourinho- Florentino Perez (real Mardid)
Divorcio de Jose Mourinho- Florentino Perez (real Mardid)

 روزنامه مادریدی مارکا در گزارشی جنجالی و با انتشار عکسی جالب، از جدایی آقای خاص از باشگاه مادریدی درپایان فصل جاری خبر داده است.



ادامه مطلب ...

http://s1.picofile.com/file/7565593117/cristiano_ojo_morado.jpg

هواداران لوانته در زمانی که میزبان بارسلونا در سیوداد بودند به تمسخر کریستیانو پرداختند .
آنها که در بازی با رئال بی ادبی خود را به اثبات رساندند این بار نیز علیه رئال یک پارچه نوشته را تهیه کردند . در این بنر نوشته شده است :" توپ طلا برای مسی ، چشم سیاه برای رونالدو "

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان