ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از کسب عنوان دومي بارسا در لاليگا استعفا کرد.

تاتا مارتینو

تاتا مارتينو سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از توقف تيمش در نيوکمپ مقابل اتلتيکو و از دست دادن عنوان قهرماني لاليگا از سمت سرمربي‌گري بارسا استعفا کرد.



ادامه مطلب ...

آتلتيکو مادريد با تساوي برابر بارسلونا به عنوان قهرماني در لاليگاي اسپانيا دست يافت.

آتلتيکو مادريد

هفته سي و هشتم رقابت‌هاي لاليگاي اسپانيا با يک ديدار فينال گونه در ورزشگاه نيوکمپ ادامه يافت که در آن دو تيم بارسلونا و آتلتيکو مادريد به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا تيم مادريدي بالاتر از بارسلونا و رئال مادريد قهرمان شود.

 

 



ادامه مطلب ...

کاپیتان دیروز ظهر در یک مراسم احساسی در نیوکمپ با حضور بازیکنان افسانه ای گذشته و حال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

کارلوس پویول

تیم فوتبال بارسلونا با کارلس پویول، کاپیتان 36 ساله خود خداحافظی می کند. او در 15 سال حضور در تیم فوتبال بارسلونا، 21 عنوان قهرمانی به دست آورده است. هم تیمی های پویول، هم تیمی های سابق، مدیران و مربیان او از او تجلیل به عمل آوردند.



ادامه مطلب ...

کهکشاني‌هاي مادريد با تحميل شکستي سنگين به مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا راهي بازي فينال اين رقابت‌ها شدند.

رئال و بایرن

در آغاز دور برگشت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) تيم فوتبال بايرن مونيخ، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها در ورزشگاه آليانتس آره‌نا برابر ميهمان خود، رئال مادريد با نتيجه 4 بر صفر تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا در پی خبر غم انگیز درگذشت تیتو ویلانووا 45 ساله، در سوگ وی، مراتب همدردی خود را اعلام کرد. ساعاتی بعد، باشگاه بارسلونا درهای ورزشگاه نیوکمپ را برای اظهار همدردی علاقمندان در جایگاه اصلی، خواهد گشود.

تیتو ویلانوا

با تأسف بی کران، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که «فرانسسک تیتو ویلانوا ای بایو» (17/09/1968 بلکایره دمپوردا - 25/04/2014 بارسلونا) پس از 45 سال، دار فانی را وداع گفت. وی عصر دیروز پس تحمل بیماری که از سال 2011 گریبان گیر وی شده بود، دار فانی را وداع گفت.

باشگاه فوتبال بارسلونا مراتب همدردی خود را از صمیم قلب به خانواده او اعلام می دارد. باشگاه همانند تمامی اعضای باشگاه و هواداران از سراسر جهان و مانند دیگر اهالی فوتبال و جهان ورزش در سوگ از دست دادن وی است.

باشگاه رئال‌ مادريد قصد دارد با مبلغ خيره‌کننده 110 ميليون يورو لوئيس سوآرس را به سانتياگو برنابئو ببرد.

سوآرس

لوئيس سوآرس، مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول اين فصل عملکرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشت و شانس زيادي براي کسب بهترين عنوان بازيکن ليگ برتر انگليس دارد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان