ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

دروازه‌بان بارسلونا قصد دارد در پایان قراردادش از این تیم جدا شود.

Víctor Valdés profile pic
 
ویکتور والدس به بارسلونا اعلام کرده قرارداد فعلی‌اش را تمدید نخواهد کرد.

 



ادامه مطلب ...

سرمربی سابق بارسا، از فصل آینده هدایت باواریایی ها را برعهده خواهد گرفت.

Pep Guardiola, FC Bayern
 
پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا، از فصل آینده جانشین یوپ هاینکس در بایرن مونیخ خواهد شد.



ادامه مطلب ...

 

سرمربی سابق بارسا مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد از فصل آینده به دنیای مربیگری برگردد و همین مدیران باشگاه های مختلف را به جنب و جوش انداخته است.

Josep Guardiola / Jakarta  (GOAL.com/Antara)
 
رقابت باشگاه های بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن گواردیولا آغاز شده است. سرمربی سابق بارسا مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد از فصل آینده به دنیای مربیگری برگردد و همین مدیران باشگاه های مختلف را به جنب و جوش انداخته است.

 



ادامه مطلب ...

تيك تاك...تيك...تاك...اين تنها صدايي است كه ميشنوم ساعت را نگاه ميكنم ساعت پنج است دستانم را زير سرم حلقه كرده و روي تخت دراز كشيده ام و به آسمان نگاه ميكنم...شهر به خاموشي فرو رفته...غرق در چاه عميقي از فكر هستم...فكري از جنس تمسخر از جنس بي عدالتي از تنفر از نيرنگ از دروغ از تظهر به همه چيز فكر ميكنم هر چيزي كه فكرش را بكنيد گاهي او.قات آنقدر عصباني ميشوم كه به زمين و زمان فوش ميدهم و گاهي هم ميخندم...از فكر كردن خسته ميشوم بلند ميشوم به آشپزخانه ميرم و يك ليوان آب ميخورم به كنار پنجره مي آيم حتي منظره ي زيباي شهر هم كوچكترين تاثيري بر روي قلبم نميگذارد همه چيز ظاهري است...اين سكوت و اين آرامش...همه اش ظاهري است صداي فرياد هاي قلب ما و صداي سكوت گوشخراش ما از سر تعجب را كسي نميشنود...صحنه مانند بازيبيني يك فيلم از جلوي چشمم رد ميشود...با هم شام خودند...با هم نشستند... اما با هم پا نشدند!!...
اين بار قرار بود يك نفر بلند شود و بقيه تشويقش كنند او كيست؟...نه...بازهم؟؟...افكار آزار دهنده را محو ميكنم...و به خود ميگويم بخواب در آرامش...اما نميشود ول كن نيست ...توئجيه ها و استدلال ها اين بار برخلاف بازي بارسا چلسي و بارسا رئال و...ازطرف مغزم نيست اين بار از طرف قلبم مي آيد...قلبم از كريس دفاع ميكند...چه دردناك حرف ميزند...انگار دارد گريه ميكند...
دوسال پيش كه كريس ركورد پوشكاش و هوگو سانچز را زد ما منتظر دادن توپ طلا به كريس بوديم اما به ما گفتند موفقيت هاي فردي در گرفتن توپ طلا تاثير ندارند منتظر مانديم تا افتخارات تيمي را از كريس ببينيم سال 2012 كريس بهترين لاليگاي تاريخ را با رئال گرفت و در نيوكمپ در جدال رو در رو مسي را به زانو در آورد...به همراه هيگواين و بنزما ركورد سه تفنگ دار تاريخ را شكست...به همراه رئالدر نيمه نهايي تا يك قدمي فينال رفت و در نيمه نهايي رفت و برگشت خوش درخشيد دو گل و يك پاس گل در برابر بايرن رويايي اما مسي در برابر چلسي كه در بحران گير كرده بود و با مربي تيم هدايت ميشد و 6بازيكن بالاي 30سال در تريكيبش داشت و كاپيتان تيم و ركن اساسي خط دفاعش هم اخراج شده بود با وجود پنالتي حتي يك گل هم نزد!اين كجايش موفقيت است؟به كجاي مسي راي داديد؟
آقاي حميد آلمينيومي زنگ ميزني برنامه نود ميگي مسي با اخلاق تره بش راي ميدم مگه همين مسي نبود كه توپ را كوبيد به صورت پيرمرد هوادار رئال؟در مقابل كريس پيراهنش به اون پيرمرد هديه داد مگه همين مسي نبود كه با سرباز اسرائيلي عكس يادگاري گرفت و امضا داد؟در مقابل كريس توپ طلاش رو فروخت و پولش رو به كودكان فلسطيني داد اصلا آقا گيريم مسي اخلاقش بهتره مگه شما قراره بازيكن اخلاق 2012 رو انتخاب كنيد؟يا همين طرز فكر ميريد راي ميديد كه مسي ميبره خب وقتي آقاي كفاشيان ميره اي اف سي رو ميخره تا فدراسيون ايران(!)بشه بهترين فدراسيون چرا بارسا نتونه فيفا رو بخره؟
از لحاظ فني هم بهانشون اين كه مسي ركورد گرد مولر رو زده آخه با اون همه پنالتي كه كادو گرفته چطور نميتونه بزنه؟در ثاني مگه خودتون نبوديد ميگفتيد موفقيت هاي فردي تاثير نداره؟...مسي مگه خودت نديدي تو نيوكمپ كاري ازت بر نيومد و فقط تونستيcalm down calm downكريس رو تماشا كني؟مگه خودت نديدي چطور تو برنابئو لوله شده بوديد؟مگه خودت نديدي جلوي سرعت كريس جلوي شوتزنيش چيزي نداشتي بگي؟اصلا چطور دلت اومد حقش رو بخوري؟...مسي ازت ميخوام ننگ رو از پيشوني خودت بشوري و توپ طلايت را بسوزاني...با خود ميگويم كريس به آن ها ثابت كن كه توپ طلا حق تو بوده وقتي به بزرگترين تيم هاي اروپا گل ميزني تا سر حد مرگ خوشحالي كن تا بفهمند توپ پوشاليشان كوچكترين تاثيري بر اراده و روحيه تو نداشته به آنها ثايت كن مسي نوچه تو هم نميشود...
در اين هنگام از فكر بيرون ميآيم ساعت 6شده به سراغ لپتاپم ميروم به گوگل ميرم تا مقاله بنويسم و كامنت هاي دوستان عزيز تر از جانم مرحمي باشد بردل زخم خورده ام...شروع به نوشتن ميكنم...تيك تاك...تيك...تاك اين تنها صدايي است كه ميشنوم ساعت را نگاه ميكنم ساعت 5 است...

1 - چرا نام وسلی اسنایدر ، زننده 5 گل در جام جهانی و دارنده 4 عنوان قهرمانی اروپا ، کالچو ایتالیا ، حذفی ایتالیا و نایب قهرمانی جام جهانی حتی در میان سه نفر نامزد نهایی توپ طلای 2010 قرار نگرفت و مسی که هیچ جامی به جز لالیگا نبرد و در جام جهانی هم هیچ گلی نزد عنوان بهترین بازیکن را تصاحب کرد؟
2 - همینطور چزا نام دیه گو فورلان که از نظر بسیاری کارشناسان بعد از وسلی بهترین بازیکن جام جهانی 2010 محسوب میشد و دو جام بسیار معتبر لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا را نیز بدست آورده بود، در میان سه نفر برتر نبود؟ اما اینیستا که شش ماه مصدوم بود و فقط یک گل توی جام جهانی به ثمر رسانید، پس از مسی به عنوان دومی جهان دست یافت؟
3 - چگونه است که نامم مسوت اوزیل که در دو سال گذشته سلطان پاس گل دنیا نامیده شد و 57 پاس گل به هم تیمی هایش داد (این در حالیه که ژابی + اینیستا در همین مدت روی هم 53 پاس گل دادن)، امسال و پارسال حتی در میان اعضای تیم منتجب جهان قرار نگرفت . اما آندرس اینیستا باز هم جزو سه نفر برتر شناخته شد؟ همینطور نام فالکائو که امسال فوتبالدوستان جهان را از نبوغش انگشت به دهان گذاشت...؟
4 - چرا نام گواردیولا که همراه با تیم بارسا تنها به جام حذفی اسپانیا رسید ، در میان سه مربی برتر بود ولی نام کلوب مربی دورتموند که دو جام بوندسلیگا و حذفی آلمان را فتح کرد در این میان نبود؟ و نیز، نام دی ماتئو مربی چلسی که تیمش چمپیونز لیگ + حذفی انگلستان را بدست آورد . همینطور، سرمبی اتلتیکومادرید که تیمش لیگ اروپا را برد + سوپر کاپ اروپا. و همچنین، مانچینی مربی سیتی. آیا جام حذفی اسپانیا از این لیگها که نام بردیم مهمتر بود؟! اگر چنین است ، چرا مورینیو در سال 2011 که جام حذفی اسپانیا رو فتح کرد در میان سه مربی برتر جهان جایی نداشت؟!
5 - چرا مسی بهترین بازیکن نامیده شد؟ چون زیاد گل زد ، آن هم با 17 پنالتی؟ اگر چنین است، چگونه فصل قبلش که کریس بیشترش گل را به ثمر رساند و صاحب کفش طلا شد، بهترین بازیکن نام نگرفت؟ آن هم در حالی که پست مسی فوروارد مرکزی است و کریس بال کناری.
6 - چرا مسی امسال بهترین بازیکن شد ، آنهم در حالی که با تیمش هیچ افتخاری جز حذفی اسپانیا کسب نکرد؟ آنهم در حالی که کریس در 6 اکلاسیکوی پیاپی به بارسا گل زد و مسی تنها در سه بازی اخیر. در حالی که کریس تیمش را تا نیمه نهایی یورو بالا برد و مسی نتوانست تا تیم کشورش را حتی تا نیمه نهایی کوپاآمریکا برساند. آنهم در حالی که کریس در نیمه نهایی چمپیونزلیگ دو گل به ثمر رسانید و مسی هیچ. در حالیکه کریس امسال، در گروه مرگ چمپیونزلیگ 6 گل زد و مسی 5 تا ، با وجود اینکه پستشان یکسان نبود. در حالی که در لالیگای گذشته کریس به همه تیمها گل زد اما مسی با وجود 50گلش نتوانست به رئال گل بزند.

سرمربی سابق بارسلونا در مراسم توپ طلا از دست دادن با کریستیانو رونالدو امتناع کرد.

Pep Guardiola snubing to handshake with Cristiano Ronaldo in Fifa ceremony in Zurich
Pep Guardiola snubing to handshake with Cristiano Ronaldo in Fifa ceremony in Zurich

روزنامه دیلی میل ویدئویی را بازتاب داده که مربوط به اتفاقی خاص و عجیبی است که در سالن فیفای زوریخ در روز دوشنبه رخ داده.



ادامه مطلب ...

مسی به رکورد شگفت‌انگیز جدیدی رسید: چهار توپ طلا در چهار سال!

Lionel Messi - Fifa Ballon d'Or 2012
 
لیونل مسی برای چهارمین سال پیاپی برنده توپ طلا شد و باز هم رکورد دیگری را جابجا کرد!



ادامه مطلب ...

 

Vicente Del Bosque, Ballon d'Or 2012

بیسنته دل‌بوسکه جایزه بهترین مربی سال را از آن خود کرد.

او با ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا بر سر این عنوان رقابت می‌کرد و به دلیل فتح یورو 2012 این جایزه را گرفت.

همچنین پیا سوندهاگ، مربی تیم ملی آمریکا که اهل سوئد است بهترین مربی فوتبال زنان شد.

 

 حضور بازیکنانی مثل آلوز و پیکه ، مارسلو و حتی ژابی آلونسو در این فهرست 11 تایی عجیب است و نشانی از استیلای روانی جنگ بارسا - رئال در کل فوتبال دنیاست.

fifpro

تیم منتخب فیفا در سال 2012 اعلام شد. این تیم که بسیاری از بازیکنان آن در لالیگا بازی می‌کنند به این ترتیب است:
 


ادامه مطلب ...

حالا باید منتظر ماند ودید که این خبر رمز آلود تا چه حد درست است و تا چه زمانی در رسانه ها بازتاب خواهد یافت و درنهایت این انتقال نهایی خواهد شد یا خیر

 Sergio Busquets
 

روزنامه اسپورت کاتالونیا در یک گزارش جنجالی و پررمز و راز به این نکته اشاره کرده که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید آستین هایش را برای جذب سرخیو بوسکتس، ستاره خط میانی بارسلونا بالا زده است و در نظر دارد تا با به خدمت گرفتن این بازیکن جوان و آینده دار، نظر شرکای باشگاه مادریدی را در آستانه انتخابات تابستان آینده باشگاه کهکشانی به نفع خود بازگرداند.



ادامه مطلب ...

 

کمپاني لوازم ورزشي نايک يک کفش جديد براي ستاره پرتغالي رئال طراحي کرده است.رونالدو اين کفش را فردا مقابل رئال سوسيداد به پا خواهد کرد.

به گزارش باشگاه ورزش، اين کفش مرکوريال 9 به رنگ مشکي است و هفت عدد مربوط به موفقيتهاي رونالدو در فصل 2011-2012 روي آن درج شده است . عدد 1 مربوط به تعداد قهرماني ها در اسپانيا ، عدد 9 مربوط به تعداد گلهاي زده ملي ، عدد 14 مربوط به تعداد بازيهاي ملي ، عدد 19 حاکي از گلزني او مقابل تمامي 19 تيم لاليگا است که براي اولين بار اتفاق افتاد ،عدد 27 سن او در سال 2012 ،عدد 55 تعداد بازيهايي است که براي باشگاه انجام داد و عدد 60 تعداد گلهايي است که دراين بازيها براي رئال مادريد به ثمر رساند.

 

درآخرین شماره مجله فرانس فوتبال قبل از اهدای توپ طلا، مروری به گذشته سه نامزدنهایی شده و وجهه شخصیتی این سه بازیکن مورد ارزیابی قرار گرفته است.

Lionel Messi - Barcelona (Balon d'or)
 
Lionel Messi - Barcelona

تیتر روی جلد آخرین شماره فرانس فوتبال قبل از اعلام نام برنده امسال توپ طلا این است:« ممکن است مسی خلع شود؟» .



ادامه مطلب ...


این طور به نظر می رسد که آینده ستاره پرتغالی در باشگاه رئال مادریدکاملا درپس پرده ای ازابهام است؛ این درحالی است که په په، هم تیمی پرتغالی رونالدو درمورد او گفته:کریس می ماند.

Cristiano Ronaldo - Real Madrid

سردبیر روزنامه پرتغالی رکورد در وبلاگش به نام «بازار باز» سرنخ هایی را درمورد جدایی رونالدو از رئال مادرید در تابستان پیش رو به رشته تحریر در آورده.

 



ادامه مطلب ...

مورینیو از زمان پیوستن به رئال تا به اینجا تقریبا با همه مسوولان باشگاه درافتاده.خورخه والدانو- زیدان – ایکرکاسیاس وسرجیو راموس– آلبرتو توریل و...

 Jose Mourinho
 
بدون شک کمتر کسی تصور می کرد که انتهای سال 2012 اینقدر برای مادرید تلخ باشد.



ادامه مطلب ...

 بعد از نیمکت نشینی ایکر کاسیاس در دیدار تیمش مقابل مالاگا، حالا روزنامه ال موندو دپورتیوو ازاین فرصت برای شیطنت ، نهایت بهره را برده.

Iker Casillas

  بعد ازنیمکت نشینی ایکر کاسیاس در دیدار شنبه شب رئال مقابل مالاگا، داستان اختلاف او با ژوزه مورینیو بیش از پیش رو شده است و حالا روزنامه کاتالان ال موندو دپورتیوو با بهره گیری از این اختلاف، یک نظرسنجی جنجالی را با این سوال که « آیا موافق خریداری ایکر کاسیاس برای بارسلونا هستید» مطرح کرده.

جالب اینجاست که 71% از شرکت کنندکان دراین نظرسنجی، به این سوال پاسخ مثبت داده و 29% مخالف انتقال کاسیاس به بارسا هستند. انتقالی که شاید رویایی و محال یا خیلی بعید به نظر برسد، اما طرح چنین سوال و اطلاع از نظر کاربران که غیرممکن نیست.

 

لیونل مسی در آخرین بازیش در سال 2012 میلادی، دروازه وایادولید را باز کرد تا سال جاری میلادی را با 91 گل زده به پایان برساند. 

 

ال کلاسیکو

 

مسی رکورد 40 ساله گرد مولر را که در یک سال میلادی (1972) 85 گل زده بود را با به ثمر رساندن 79 گل برای بارسا و 12 گل برای آرژانتین شکست، ضمن اینکه در این بازی کمک کرد بارسا 3 بر یک از سد وایادولید بگذرد و با 9 امتیاز بیشتر از اتلتیکو مادرید و 16 امتیاز بیشتر از رئال مادرید، در صدر جدول بایستد.


قبل از این مسابقه، بازیکنان هر دو تیم تی شرت هایی در حمایت از تیتو ویلانووا، مربی بیمار بارسا، پوشیده بودند. روی تی شرت بازیکنان بارسا، عکس ویلانووا و کلمه «جرات» چاپ شده بود.

 

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان