ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

جام جهاني باشگاه ها با قهرماني رئال به اتمام رسيد و سرخيو راموس، مدافع مرکزي اين تيم بهترين بازيکن رقابت ها معرفي شد.

رئال‌ مادريد

راموس در هر دو بازی رئال مقابل کروز آزول و سن لورنزو، برای رئال مادرید گلزنی کرد تا سال 2014 را با خاطره ای بسیار خوب به پایان برساند. راموس در پایان این رقابت ها به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و توپ طلا را از آن خود کرد. پس از او، کریستیانو رونالدو دومین بازیکن برتر رقابت ها معرفی شد و توپ نقره ای به وی رسید. ایوان ووسلیچ از اوکلند سیتی نیز توپ برنزی را دریافت کرد.

با قهرمان شدن رئال در جام جهاني باشگاه ها، ايکر کاسياس به يک رکورد منحصر به فرد دست يافت.

ايکر کاسياس

کاسیاس در هفتصدمین بازی خود با پیراهن رئال مادرید، به یک افتخار دیگر نائل شد و جام جهانی باشگاه ها را بالای سر برد.در صورتیکه کاسیاس امشب با رئال، قهرمان جام جهانی باشگاه ها می شد، به اولین فوتبالیستی در تاریخ بدل می شد که به تمام افتخارات موجود در سطح باشگاهی و ملی دست یافته است.



ادامه مطلب ...

رئال مادريد با پيروزي 2-0 مقابل سن لورنزوي آرژانتين، قهرمان جام باشگاه هاي جهان شد.

رئال‌ مادريد

شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و توانستند به یک پیروزی راحت دست پیدا ‏کنند.‏



ادامه مطلب ...
MMD_424823_parece_que_ancelotti_ha_recuperado_al_santo

طرح ادامه مطلب نشان می دهد که مورینیو با قیچی پیراهن کاسیاس را پاره کرد و او را نابود کرد اما آنچلوتی دوباره سن ایکر را به اوج برگرداند!



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو و عضلات خارق العاده اش در تمرینات دیروز را می توان در تصویر زیر دید. عضلاتی که هر حریفی را به وحشت می اندازد.

Cristiano Ronaldo

سرانجام طلسم گل نزدن هاي مسي در بارسلونا، مقابل سويا شکسته شد و او با زدن سه گل در ديدار امشب، به بهترين گلزن تاريخ لاليگا تبديل شد.

ليونل مسي

مسی سه بار فرصت برابری با رکورد زارا را در مقابل رئال،سلتا و آلمریا از دست داده بود اما دقایقی پیش با گل بسیار تماشایی خود به سویا که از روی یک ضربه آزاد بدست آمد، موفق شد تا دویست و پنجاه و یکمین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند و از این لحاظ با رکورد تلمو زارا برابری کند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان