ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

ادر میلیتائو، مدافع راست برزیلی و جوان پورتو، اولین خرید رئال مادرید است.

ادر میلیتائو

با بازگشت زین الدین زیدان به رئال مادرید، گمانه زنی ها در مورد بازیکنان جدید این تیم نیز آغاز شده است و حالا باشگاه رئال مادرید با مبلغ 50 میلیون یورو (42.6 میلیون پوند) برای عقد قرارداد با ادر میلیتائو، مدافع پورتو به توافق رسیده است.



ادامه مطلب ...

فلورنتینو پرز در این فصل حتی دو روز خوش متوالی هم به چشم ندیده است. روز خوش او پس از بازگشت زیدان، امشب با درخشش رونالدو به اتمام رسید.

فلورنتینو پرز و کریستیانو رونالدو

دوشنبه شب، بازگشت زیدان، فضای متشنج و بحرانی رئال را آرام کرد اما فصلی که رئال از ابتدا تا به امروز پشت سر گذاشته، آینه تمام نمای تصمیمات اشتباه فلورنتینو پرز است.



ادامه مطلب ...

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی، یک بار دیگر هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت.

زین الدین زیدان

ساعاتی قبل شایعات حضور دوباره زیدان روی نیمکت رئال مادرید مطرح شد و حالا باشگاه رئال مادرید خبر جدایی سانتیاگو سولاری و انتصاب زیزو را رسما اعلام کرد.



ادامه مطلب ...

سانتیاگو سولاری، سرمربی آرژانتینی رئال مادرید، از تصمیم مدیران این باشگاه باخبر شده است.

سانتیاگو سولاری

ساعتی قبل تمام منابع معتبر اسپانیایی اعلام کردند انتصاب دوباره زین الدین زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید قطعی شده و وی امشب معرفی شده و از فردا صبح در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.



ادامه مطلب ...

سال 2019 به بدترین شکل ممکن برای رئال مادرید آغاز شده است.

رئال مادرید

اگرچه در سال 2018 رئال مادرید در جام های داخلی اسپانیا توفیق چندانی نداشت، اما کسب یک لیگ قهرمانان دیگر باعث ثبت این سال در تاریخ باشگاه رئال مادرید شد و در ادامه آنها موفق به فتح جام باشگاه های جهان نیز شدند.



ادامه مطلب ...

در این پست کاملترین سیوهای بازی WWE 2K16 را برای شما آماده کرده ام.

 

WWE 2K16

 

شما می توانید Save بازی WWE 2K16 را در ادامه مطلب دانلود کنید.



ادامه مطلب ...

بارسا با پیروزی 0-1 امشب در برنابئو، موفق شد تعداد پیروزی هایش در ال کلاسیکو را به عدد 96 برساند.

آ اس

به نقل از آ اس، سه روز پیش در برنابئو بارسا موفق شد با سه گل بر رئال غلبه کرده و راهی فینال کوپا دل ری شود.



ادامه مطلب ...

بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی، مقابل رئال مادرید به پیروزی رسید و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا نزدیک تر شد.

ال کلاسیکو

شاگردان ارنستو والورده که چند روز قبل در کوپا دل ری موفق به شکست دادن رئال شده بودند، در دیدار امشب هم توانستند با تک گل ایوان راکیتیچ به برتری برسند و جایگاه شان در صدر جدول لالیگا را مستحکم تر کنند.



ادامه مطلب ...

دفاع چپ ملی پوش بارسلونا قراردادش با این باشگاه را تا سال 2024 تمدید کرد.

جوردی آلبا

سرانجام یکی از دغدغه های اصلی سران بارسا که تمدید با جوردی آلبا بود، به اتمام رسید و این مدافع چپ ارزشمند، قراردادش را تا 2024 تمدید کرد.



ادامه مطلب ...

شاگردان والورده با نتیجه ای عجیب در مقابل رئال مادرید، راه صعود به فینال کوپا دل ری را هموار کردند.

ال کلاسیکو

دیدار رفت در استادیوم نوکمپ با تساوی 1-1 به پایان رسید و رئال مادرید و بارسلونا برگزار کننده دیدار تعیین کننده برای رسیدن به فینال کوپا دل ری در پایتخت اسپانیا خواهند بود.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان