ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

آلوارو موراتا ستاره گلزن و 24 ساله رئال مادرید رسما به باشگاه چلسی ملحق شد.

آلوارو موراتا

لحظاتی پیش سایت باشگاه چلسی از توافق بین دو باشگاه رئال مادرید و چلسی برای انتقال آلوارو موراتا، گلزن اسپانیایی کهکشانی ها به لندن خبر داد و قرار است به زودی تست های پزشکی این بازیکن برای انتقال به لندن انجام شود.



ادامه مطلب ...

باشگاه رئال مادرید تایید کرد که خامس رودریگس، ستاره ناراضی این باشگاه راهی بایرن مونیخ شده است.

خامس رودریگس

این ستاره کلمبیایی که نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی تیم زین الدین زیدان پیدا کند، بعد از کش و قوس های فراوان، سرانجام با قراردادی قرضی و دوساله راهی بایرن شد. البته در قرارداد او بندی وجود دارد که باواریایی ها می توانند با استفاده از آن، قرارداد این بازیکن را دائمی کنند.



ادامه مطلب ...

فابیو کوئنترائو، مدافع رئال مادرید دقایقی پیش به باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیوست.

فابیو کوئنترائو

کوئنترائو، سال 2011 از بنفیکا به رئال پیوست و شروعی تقریبا خوب با این تیم داشت اما در دو سه سال گذشته او اغلب درگیر مصدومیت های متوالی بوده که همین مساله باعث شده تا از روزهای اوجش فاصله بگیرد.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی، فوق ستاره باشگاه بارسلونا، قراردادش با این باشگاه را برای 4 سال دیگر تمدید کرد و تا سال 2021 در این تیم ماندنی شد.

لیونل مسی

در حالی که مسی پس از ازدواجش در تعطیلات و ماه عسل به سر می‌برد، انتظار می‌رفت پس از پایان تعطیلات، باشگاه در آرژانتین توافق نهایی را اعلام کرده و قرارداد مسی را به صورت رسمی تمدید کند. با این حال باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که آنها با فوق ستاره آرژانتینی به توافق رسیده اند و قرارداد او تمدید شده است.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان