ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

فيفا دفاعيه تيم فوتبال بارسلونا را نپذيرفت و اين باشگاه يک سال از خريد بازيکن محروم شد.

Barcelona

بارسلونا به خاطر تخلفات گسترده در زمینه خرید بازیکنان نوجوان، بر اساس حکم فیفا تا فصل نقل و انتقالات زمستانی سال 2016 حق خرید بازیکن نخواهد داشت.

 



ادامه مطلب ...

روزنامه دیلی میل ادعا کرد که منچستریونایتد حاضر است که با ۱۲۴ میلیون یورو آنخل دی ماریا را به خدمت بگیرد و او را تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال کند!

دی ماریا

در حال حاضر پاریسن ژرمن و منچستریونایتد جدی ترین مشتریان این بازیکن هستند اما با عملکرد بحث بر انگیز خامس بحث ها در مورد ماندن این بازیکن شدت گرفته است.

رئال‌مادريد با برتري 2 بر صفر برابر سويا فاتح سوپر جام اروپا شد.

رئال‌ مادريد قهرمان سوپرجام اروپا

رئال‌مادريد و سويا براي تعيين قهرمان سوپرجام اروپا در ورزشگاه شهر کارديف ولز به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با برتري 2 بر صفر در اين ديدار به عنوان قهرماني دست يابد. رئالي‌ها در اين ديدار همه ستارگان خودشان را به ميدان فرستادند تا توني کروس و خامس رودريگس براي اولين بار در اين ديدار به ميدان بروند.



ادامه مطلب ...

توماس فرمالن رسما با قراردادي پنج ساله به بارسلونا پيوست.

توماس فرمالن
مدافع بلژيکي آرسنال با قراردادي پنج ساله راهي نيوکمپ شد. فرمالن که فوتبالش را در آژاکس آمستردام آغاز کرد و يک فصل نيز به طور قرضي در والويک توپ زده بود، در پنج سال اخير زير نظر ونگر در آرسنال بازي مي کرد.



ادامه مطلب ...

ديگو لوپز، دروازه‌بان فصل گذشته رئال مادريد، با قراردادي 4 ساله به ميلان پيوست.

ديگو لوپز

خبرنگار اسکاي ايتاليا در صفحه توييترش اين خبر را منتشر کرده است و مدعي شده که مدير برنامه هاي اين دروازه بان در ملاقات با آدريانو گالياني براي انتقال او به ميلان توافق کرده است.



ادامه مطلب ...

کریم بنزما قراردادش را با رئال مادرید تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرد. قرارداد قبلی او تا ۲۰۱۵ اعتبار داشت اما در نهایت مطابق انتظار این بازیکن قراردادش را تمدید کرد.

کریم بنزما

این بازیکن در حال حاضر شانزدهمین گلزن تاریخ رئال است که در ۲۳۵ بازی ۱۱۱ گل زده است. آماری که برای مهاجمی که در رئال مادرید بازی می کند کافی نیست اما محبوبیت ویژه این بازیکن در میان مدیر باشگاه به کمکش آمد.



ادامه مطلب ...

مدافع فرانسوي والنسيا با امضاي قراردادي 4 ساله راهي بارسلونا شد.

ژرمي متئو

بارسلونا که پس از خداحافظي کارلس پويول به دنبال جذب يک مدافع مطمئن بود در نهايت با ژرمي متئو مدافع فرانسوي والنسيا به توافق رسيد و موفق شد اين بازيکن را با امضاي قراردادي 4 ساله به ارزش 20 ميليون يورو راهي نوکمپ کند.

هافبک تيم ملي کلمبيا با امضاي قراردادي 63 ميليون پوندي راهي رئال مادريد شد.

جيمز رودريگز

رودريگز 23 ساله نقشي مهم در موفقيت تيم ملي فوتبال کلمبيا در جام جهاني 2014 برزيل داشت. او امروز در آزمايش‌هاي پزشکي رئال حضور يافت و با پشت سر گذاشتن آنها قرارداد 6 ساله‌اي با قهرمان فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا امضا کرد.

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان