ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بارسلونا با پیروزی 3-0 مقابل ریورپلاته، قهرمان جام باشگاه های جهان شد و پنجمین قهرمانی اش در سال 2015 را جشن گرفت.

جام باشگاه های جهان

آبی و اناری ها که در سال 2015، قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری، چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا را جشن گرفته بود، امروز یک جام دیگر به افتخاراتش اضافه کرد.



ادامه مطلب ...

داور بین المللی ایران دیدار پایانی رقابتهای فوتبال جام باشگاه های جهان را قضاوت خواهد کرد.

علیرضا فغانی

علیرضا فغانی قضاوت دیدار تیم های بارسلونا - ریورپلاته که ساعت 14 روز یکشنبه در ورزشگاه یوکوهامای ژاپن برگزار خواهد شددر را در فینال جام باشگاه های جهان سوت خواهد زد.



ادامه مطلب ...

باشگاه رئال مادرید تایید کرد که در مورد حذف این تیم از رقابت های کوپا دل ری به دلیل استفاده از بازیکن غیرقانونی در دیدار مقابل کاذیز، فرجام خواهی خواهد کرد.

دینس چریشف

رئالی ها در دیدار چهارشنبه شب مقابل کادیز در مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری با نتیجه 3-1 به پیروزی رسیدند اما استفاده از دنیس چریشف باعث شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا رای به حذف این تیم بدهد.



ادامه مطلب ...

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، مطابق پیش بینی ها حکم به حذف رئال مادرید از کوپا دل ری داد.

دینس چریشف

رئال مادرید روز چهارشنبه  در دیدار مقابل کادیز در دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری،از دینس چریشف استفاده کرد که به دلیل محرومیت نباید در ترکیب رئال حضور پیدا می‌کرد ولی عدم اطلاع سپیدپوشان از این محرومیت باعث شد تا به علت شکایت باشگاه کادیز، پرونده ای علیه آنها شکل بگیرد.



ادامه مطلب ...

کاپیتان اول رئال مادرید از کنایه های بی پایان پیکه به رئال مادرید به ستوه آمده و به وی پیشنهاد ملاقات حضوری و رودررو برای پایان دادن به این قضیه داده است.

سرخیو راموس و جرارد پیکه

جرارد پیکه دقایقی پس از مشخص شدن استفاده رئال از دنیس چریشف سه اخطاره و محروم در بازی مقابل کادیز که ممکن است به حذف این تیم منجر شود، در توئیتر خود با گذاشتن شکلک های خنده،  رئالی ها را به باد تمسخر گرفت.



ادامه مطلب ...

بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان توانست رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو 4-0 شکست بدهد.

ال کلاسیکو

شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار کاملا برتر از حریف نشان دادند و در نهایت با زدن دو گل در هر نیمه، به یک پیروزی دلچسب رسیدند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان