ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

این جایزه با رای گیری از 53 روزنامه نگار از کشورهای عضو یوفا اهدا می شود و در این رای گیری، این سه بازیکن بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

Cristiano Ronaldo Lionel Messi
 
 

کریس رونالدو، لیونل مسی و آندرس اینیستا به عنوان نامزدهای اصلی کسب عنوان بازیکن سال یوفا معرفی شدند.

 

 



ادامه مطلب ...

 

این مربی 49 ساله گفته او را باید فردی یگانه دانست چرا که قهرمانی‌های فراوانی کسب کرده.

Jose Mourinho - Real Madrid
Jose Mourinho - Real Madrid

ژوزه مورینیو بر این باور است که باید نامش را «آقای یکتا» یا «آقای بی‌نظیر» گذاشت و دیگر نباید به او گفت «آقای خاص». او تنها فردی است که توانسته در سه لیگی که بهترین لیگ‌های اروپا قلمداد می‌شوند قهرمانی لیگ کسب کند.

 



ادامه مطلب ...

 

مربی رئال مادرید با آل پاچینو عکسی به یادگار گرفته است.

Jose Mourinho and Al Pacino
Jose Mourinho and Al Pacino

درحالی که ژوزه مورینیو و شاگردانش برای پشت سرگذاشتن تور تابستانی در آمریکا هستند، ژوزه مورینیو  در لس آنجلس با آل پاچینو روبرو شد  و با او عکسی را به یادگار گرفت.

 

 

 

لیگ برتر، لیگ رقابتی تری است ولی بازی کردن در لالیگا و جنگیدن با حریفی مثل بارسلونا، خیلی سخت تر است.

الکلاسیکو

 

بعد از ژوزه مورینیو، نوبت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال بود که به گفتگو با ایی.اس.پی.ان بنشیند. او در این گفتگوی جذاب از توپ طلا گفت و درمورد مسی و یورو و همه چیز صحبت کرد.

متن این گفتگو را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 



ادامه مطلب ...

 

چراغ سبز کادر پزشکی خبری عالی بود. یک مرحله دیگر را پشت سر گذاشتم. حالا دیگر چیز زیادی باقی نمانده. از همه به خاطر حمایت‌هایشان متشکرم.

David Villa - Barcelona
David Villa - Barcelona

داوید ویا مهاجم تیم فوتبال بارسلونا پس از مدت‌ها تمرین سبک با هم‌تیمی‌هایش چراغ سبز کادر پزشکی بارسا را دریافت کرد و حالا می‌توان گفت که مصدومیتش را کاملا پشت سر گذاشته است.

 



ادامه مطلب ...

 

این دو ستاره به زودی بار دیگر در لالیگا به میدان خواهند رفت تا با نمایش های شان، شانس شان را برای کسب توپ طلای امسال افزایش دهند.


 

 

بحث بر سر اینکه کریس رونالدو بازیکن بهتری است یا لیونل مسی، تمامی ندارد.

این دو ستاره به زودی بار دیگر در لالیگا به میدان خواهند رفت تا با نمایش های شان، شانس شان را برای کسب توپ طلای امسال افزایش دهند.

اما در آخرین اظهار نظر در این مورد، آلفیو باسیله، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، مقایسه این دو بازیکن را غیرمنصفانه دانست.

" نمی توان مسی را با بازیکن دیگری مقایسه کرد. کریس رونالدو در مقیاس انسانی بازیکن بزرگی است اما مسی یک مریخی است."

 

 

بعد از قهرمانی با رئال در لالیگا و فتح یورو 2012، از کاسیاس به عنوان یکی از نامزدهای توپ طلای امسال نام برده می شود.

Victor Valdes (Spain)

ویکتور والدس، دروازه بان بارسا، از اینکه ایکر کاسیاس به عنوان یکی از گزینه های کسب توپ طلای امسال مطرح است، اظهار خوشحالی کرد و این را دلیلی برای احساس غرور همه دروازه بان ها دانست.

 



ادامه مطلب ...

روز گذشته ژوزه مورینیو و خوسه آنخل سانچس دربرنابئو با هم دیدار کردند.

Kaka, Real Madrid
 
 
دیروز، روز سرنوشت سازی برای کاکا در برنابئو بود. او قرار بود تا با مورینیو دیدار کرده و درمورد شرایطش در آستانه فصل جدید جویا شود و درنهایت از دهان مربی تیم مادریدی شنید که در ترکیب اصلی تیم جایی برای او وجود ندارد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان