ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این مربی باتجربه ایتالیا تجربه قهرمانی در لیگ های ایتالیا، انگلیس و فرانسه را دارد؛ او دو بار هم با میلان قهرمان چمپیونزلیگ شد.

آنچلوتی: باسن من، زلزله سنج دارد!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد نگران سطح انتظارات در این باشگاه نیست و تاکید کرد که بعد از دو دهه مربیگری، "باسنش، زلزله سنج دارد"!



ادامه مطلب ...

ستاره پرتغالي رئال مادريد براي دومين بار توپ طلاي فوتبال جهان را بدست آورد.

ال کلاسیکو

مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال دنيا در سال 2013 دوشنبه در مراسمي در شهر زوريخ سوئيس برگزار شد و در آن کريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي تيم رئال مادريد به عنوان بهترين فوتباليست دنيا انتخاب شد تا براي دومين بار در طول دوران بازيگري خود توپ طلا را َاز آن خود کند.



ادامه مطلب ...

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2014/01/01/album/1388564634_339617_1388693902_album_grande.jpg

ايكر كاسياس و نامزدش سارا كاربونرو ، در شبكه هاي اجتماعي فرا رسيدن سال 2014 را تبريك گفتند .

 

کریس رونالدو که سال 2013 را عالی شروع کرد و فوق العاده به پایان رساند، اکنون خود را برای سال جدید آماده می کند.
http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/13885055331.jpg

رئالی ها بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات کریسمس، اولین دیدارشان در سال جدید میلادی را پنج شنبه شب در دوحه مقابل پاری سن ژرمن برگزار می کنند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان