ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

دانلود فیلم آوای وحش با دوبله فارسی The Call Of The Wild 2020 BluRay 720p Ganool

The Call Of The Wild 2020

خلاصه داستان:
درباره‌ی یک سگ سورتمه‌ای است که در آلاسکا زندگی می‌کند. طولی نمی‌کشد که این سگ در شرایط سختی قرار می‌گیرد و باید برای زنده ماندن و بقا در طبیعت بجنگد اما…



ادامه مطلب ...

پیش از ظهور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، ستاره های بزرگی رقیب مستقیم یکدیگر بودند.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

در سال های اخیر لیونل مسی و رونالدو قریب به اتفاق جوایز فردی دنیای فوتبال را از آن خود کرده و همیشه مبارزه نزدیکی با یکدیگر داشته اند. اما پیش از حضور این دو بازیکن بزرگ، در طول تاریخ بازیکنان زیادی در یک مقطع خاص رقیب یکدیگر بوده و با هم مبارزه می کردند.

در دهه 70، فرانتس بکن بائر و یوهان کرویف دو مهره اصلی رقابت تاریخی بین آژاکس و بایرن مونیخ و البته آلمان و هلند بودند. یک دهه بعد این نبرد بین میشل پلاتینی و مارادونا شکل گرفت و در اوایل هزاره جدید زین الدین زیدان و رونالدینیو جوایز فردی را از آن خود می کردند.

البته در این میان مواردی عجیب نیز وجود داشته، مانند پله و مارادونا که با یکدیگر هم دوره نبودند، اما همیشه در مورد انتخاب نام بهترین بازیکن تاریخ از بین این دو فوق ستاره تردید وجود داشته است.

  در ادامه برخی نبردهای بزرگ تاریخ فوتبال را بررسی خواهیم کرد؛



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان