ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا به عنوان مربی سال 2015 جهان انتخاب شد.

لوئیس انریکه

لوئیس انریکه در اولین فصل حضورش در بارسا موفق شد با این تیم قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ را جشن بگیرد و در ادامه سال 2015، فاتح سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان شد و به این ترتیب توانست در رقابت با پپ گواردیولا و خورخه سامپائولی، عنوان مربی سال فیفا را از آن خود کند. انریکه در مراسم امشب حضور پیدا نکرد.
پپ گواردیولا در سال 2015 تنها قهرمانی در بوندس لیگا را با بایرن به دست آورد و سامپائولی هم توانست برای اولین بار شیلی را قهرمان کوپا آمریکا کند.
جیل الیس، سرمربی تیم ملی بانوان آمریکا نیز به عنوان بهترین مربی فوتبال زنان در سال 2015 انتخاب شد. 

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا برای پنجمین بار برنده جایزه توپ طلا فیفا شد.

لیونل مسی

مسی سال درخشانی را با بارسلونا سپری کرد و موفق شد  5 جام به همراه این تیم به دست آورد و این در حالی بود که او موثر ترین بازیکن بارسا در راه کسب این جام‌ها بود.



ادامه مطلب ...

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد با رافا بنیتس، سرمربی تیم اول این باشگاه، قطع همکاری کرده و زین الدین زیدان به عنوان جانشین او انتخاب شده است.

زین الدین زیدان

بنیتس که در تابستان گذشته جانشین کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید شده بود اما در این مدت نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت تساوی شب گذشته مقابل والنسیا، مدیران رئال را متقاعد به اخراج او کرد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان