ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

دستیار سابق فرگوسن در یونایتداعلام کرد که درصورتی که رونالدو در روزهای اوجش نباشد، تیم ملی پرتغال به مشکل برخواهد خورد.

Carlos Queiroz - Iran
 
کارلوس کئیروش، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال و سرمربی کنونی تیم ملی ایران معتقد است که تیم ملی کشورش بیش از حد به کریستیانو رونالدو وابسته است.

 



ادامه مطلب ...

 

کریس رونالدو اولین بازیکن پرتغالی است که به این دستاورد می‌رسد.

UEFA EURO - Portugal v Netherlands, Cristiano Ronaldo

کریستیانو رونالدو بار دیگر تاریخ‌ساز شد. ستاره رئال مادرید با گل‌هایی که به هلند زد اولین بازیکن پرتغالی شد که توانسته در پنج تورنمنت بزرگ گل بزند.

 



ادامه مطلب ...

مراسم معارفه سرمربی جدید بارسا، ساعت 13:00 روز جمعه در سالا پاریس نیوکمپ برگزار خواهد شد.

باشگاه بارسلونا با فرانسسک تیتو ویلانووا به توافق رسیده است. کمک مربی این فصل تیم اول، از روز 30 ژوئن 2012 به مدت 2 سال سرمربی باشگاه بارسلونا خواهد بود. ویلانووا قرارداد جدید خود را ساعت 12:00 روز جمعه 15 ژوئن امضا خواهد کرد.

ال کلاسیکو

ساعت 12:30 ویلانووا برای گرفتن عکس رسمی خود در مقابل دفتر باشگاه، مقابل دوربین قرار می گیرد و ساعت 13:00 رئیس باشگاه، ساندرو راسل و مدیر ورزشی تیم، آندونی زوبی زارتا به همراه مربی تیم، تیتو ویلانووا، در یک کنفرانس مطبوعاتی در سالا پاریس شرکت خواهند کرد.

یکی از جالب ترین اتفاقات فصل گذشته جهان فوتبال ، یعنی پنالتی که سرجیو راموس مقابل بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ خراب کرد ، سوژه یک مسئله در دانشگاه شده است .

http://estaticos04.marca.com/imagenes/2012/06/13/futbol/equipos/real_madrid/1339597182_extras_noticia_foton_7_1.jpg

در امتحان فیزیک یکی از دانشگاه ها ، سوالی با این مضمون آمده است :

 



ادامه مطلب ...

در یک تیزر تبلیغاتی جدید ، کاکا تمامی توپها را درون تور می اندازد . آیا این واقعی است یا فقط یک فریب تبلیغاتی ؟! با توجه به قطع و وصل شدن کلیپ ، مشخص نیست که حرکات بازیساز برزیلی واقعیت است یا یک حیله تلویزیونی !

ال کلاسیکو

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

 

میلان ممکن است با کمک آل مکتوم ,نخست وزیر امارات و امیر دبی, ورزشگاه سن سیرو را رسما خریداری کند.

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
Cristiano Ronaldo - Real Madrid

 

طی روز های اخیر گزارشاتی مبنی بر احتمال فروش بخشی از سهام میلان به یک میلیاردر عربی در رسانه های ایتالیایی منتشر شد و حال آخرین گزارشات حاکی از آن است که محمد بن راشد آل مکتوم جلسه ای دیگری را با برلوسکونی ترتیب خواهد داد.



ادامه مطلب ...

آلمان ، در بازی اولیه خود در یورو به مصاف پرتغال می رود که طرفدارانش در تلاش هستند تا کریستیانو را اغوا کنند که بازی خوبی نداشته باشد . در حقیقت موزه مادام تیوزا در برلین ، از مجسمه شمعی کریستیانو رونمایی کرده است .


http://estaticos04.marca.com/albumes/2012/06/05/alemania_cristiano/1338899271_extras_albumes_0.jpg



ادامه مطلب ...

این ستاره 27 ساله در سال 2009 با انتقال 94 میلیون یورویی از منچستر یونایتد به رئال، رکورد گران ترین نقل و انتقال تاریخ را شکست .

Cristiano Ronaldo, jugador del Real Madrid, celebrango un gol el Clasico
 
کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد می خواهد در سانتیاگو برنابئو به دوران حرفه ای پایان دهد.


ادامه مطلب ...

 مدافع رئال موهایش را کوتاه کرد.

Sergio Ramos luce nuevo peinado con España
Sergio Ramos

سرخیو راموس، مدافع رئال و تیم ملی اسپانیا، در آستانه رقابت های یورو تغییر قیافه داد.



ادامه مطلب ...

 

شادی لیونل مسی بعد از گلزنی برای تیم ملی آرژانتین انتشار اخباری درمورد پدرشدن او را تائید کرد.

Lionel Messi confirma su paternidad ante Ecuador
.

چندی پیش رسانه های خبری اعلام کردند که لیونل مسی به زودی پدر می شودو از باردار بودن نامزد او خبر دادند. در طول هفته های اخیر خیلی ها منتظر آن بودند تا لیونل مسی خجالتی که احتمال صحبت کردنش دراین باره بسیار ضعیف بود، بعد از گلزنی ، با ژست بخصوصی این خبر راتائید کند.

 

 



ادامه مطلب ...

 با این وجود در این حکم آمده که کاتالونیا تنها می تواند در رقابت هایی حضور داشته باشد که فدراسیون های اسپانیایی در آن حضور ندارند.

Xavi Hernandez-Javier Pastore - Catalunya-Argentina (Getty Images)

براساس حکم دادگاه قانون اساسی اسپانیا، تیم ملی کاتالونیا می تواند در رقابت های بین المللی حضور داشته باشد؛ البته از در صورتی که تیم ملی اسپانیا در آن رقابت ها شرکت نکرده باشد.



ادامه مطلب ...

 

در فصل 11-2010، نام پنج بازیکن از بارسلونا ( در لیست تیم یازده نفره منتخب یوفا دیده می شد و 4 بازیکن از رئال در این لیست دیده می شدند.

Messi & Cristiano Ronaldo - Barcelona-Real Madrid

 

مسئولان یوفا تیم منتخب لالیگا در رقابت های فصل 2-2011 را اعلام کردند. در این لیست 4 بازیکن از رئال مادرید و 3 بازیکن از بارسلونا دیده می شوند. کریستیانو رونالدو، مسعوت اوزیل، سرخیو راموس و ژابی آلونسو از رئال و ویکتور والدس، کارلس پویول و لیونل مسی از بارسا، نام خود را در لیست تیم منتخب 11 نفره لالیگا که از سوی یوفا انتخاب شده می بینند.

 



ادامه مطلب ...

" فعلا می خواهم استراحت کنم اما اگر باشگاهی بتواند من را وسوسه کند، بار دیگر مربیگری خواهم کرد." زمانی که گواردیولا خبر رسمی جدایی اش از بارسا را اعلام کرد، خبر از استراحت یک ساله اش داد اما صحبت هایش پیش از دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال کوپا دل ری تردیدها در مورد آینده او را افزایش داد.

Pep Guardiola celebrando con el Barcelona

اکنون این سوال مطرح است که آیا مربیگری در باشگاهی به غیر از بارسا می تواند برای او که به همه افتخارات ممکن دست پیدا کرده، وسوسه کننده باشد؟ آیا او را بار دیگر در حال هدایت یک تیم خواهیم دید؟



ادامه مطلب ...

کاسترول ، یک تست غیرمعمول را برای کریستیانو رونالدو ، ترتیب داده بود . از طریق فیس بوک به صورت آنلاین ، هواداران برای رونالدو تعیین مسیر می کردند تا او خیلی سریع ، توپ ها را به سمت مقصد ، شوت کند .

ال کلاسیکو

دانلود در  ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

 گواردیولا ثابت کرد می شود مربی قهرمان بود، مربی قهرمان هم نبود اما همیشه با اخلاق بود.

Pep Guardiola, Barcelona

گواردیولا با جام رفت. جام اول و آخر او با بارسا در کوپا دل ری و مقابل بیلبائو رقم خورد. چقدر استثنائی!


ادامه مطلب ...

كريستيانو رونالدو نيز در زندگي شخصي خود عادات و رازهايي دارد كه نهان است كه به بازگويي برخي از اين مسائل مي‌پردازيم.


ال کلاسیکو


رونالدو در تمام بازي‌هاي رئال مادريد با يك بالگرد پسرش را با همراهي دلورس مادرش به ورزشگاه مي‌آورد و در جاي به دور از چشم دوربين ها مي‌نشاند هزينه‌ هر بار آوردن آنها 13 هزار يورو است.

رونالدو هر باري که تيم با اتوبوس به جايي مي‌رود، فقط در رديف اول سمت راست راننده مي‌نشيند و هيچ گاه جاي خود را تغيير نمي‌دهد.

بدن رونالدو بنابر آنچه پزشكان اعلام كرده‌اند بدون چربي است كه علت آن به تمرين‌هاي زيادي اين مهاجم پرتغالي بر مي‌گردد.

ستاره پرتغالي از همان ابتداي حضورش در اسپورينگ ليسبون استثنايي و خارق‌العاده بود، چنان كه در سال 2001-2002 در چهار رده مختلف براي اسپورينگ ليسبون بازي كرد.

از ديگر عادت‌هاي رونالدو اين است كه همواره دوست دارد آخرين نفر وارد مستطيل سبز شود.

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان