ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، قراردادش را با باشگاه تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد; پیکه فوتبالش را در باشگاه بارسلونا شروع کرد و در رده‌های سنی این تیم رشد کرد. سپس به منچستریونایتد پیوست؛ ولی با حضور گواردیولا روی نیمکت بارسا، در سال ۲۰۰۹ به جمع آبی اناری‌ها بازگشت. در مدت ۹ سال حضور پیکه در بارسا، او فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرد؛ ولی رفته رفته به ثبات رسید و در فصول اخیر عملکرد خوبی در قلب دفاع بارسا داشت.

جرارد پیکه

پس‌ از مسی، حال نوبت به پیکه رسید تا او قراردادش را با باشگاه تا سال ۲۰۲۲ تمدید کند. پس از تجربه تلخ نیمار که با فعال شدن بند فسخش از بارسا جدا شد، حالا باشگاه بارسلونا با قرار دادن بند ۴۴۰ میلیون یورویی در قرارداد پیکه، سعی بر این دارد که مانع جدایی او از باشگاه شود.

روبرتو آسیس، برادر رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل، تایید کرد که این بازیکن به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

رونالدینیو

رونالدینیو که بهترین دوره فوتبالش را بین سال های 2003 تا 2007 برای بارسلونا انجام داد، در چند فصل اخیر در باشگاه های برزیلی و مکزیکی بازی کرد؛ اما در دو سال اخیر و بعد از جدایی از فلومیننزه، نتوانست تیمی برای خود دست و پا کند و به همین دلیل، سرانجام تصمیم گرفت که کفش هایش را بیاویزد.روبرتو آسیس که مدیر برنامه های رونالدینیو نیز بود، گفت:" او از فوتبال خداحافظی کرد. دیگر تمام شده است. حالا باید یک خداحافظی خوب برای او ترتیب بدهیم، یک خداحافظی بزرگ؛ شاید در ماه آگوست، بعد از جام جهانی. ما حالا می خواهیم چند بازی دوستانه در برزیل، اروپا و آسیا ترتیب بدهیم. همچنین یک بازی هم با تیم ملی برزیل ترتیب می دهیم."

 

رئیس باشگاه رئال مادرید حاضر است هر کاری بکند تا به رویای دیرینه خود که جذب نیمار است دست یابد.

نیمار ، رونالدو

رئال از سال 2011 در پی جذب نیمار بود؛ اما این فوق ستاره برزیلی در نهایت سال 2013 به بارسلونا پیوست. رئالی ها در چند نوبت دیگر هم تلاش کردند تا نیمار را به خدمت بگیرند اما در این امر به توفیقی دست پیدا نکردند تا اینکه او تابستان امسال با انتقالی جنجالی راهی پی اس جی شد.



ادامه مطلب ...

وبسایت فوتبال لیکس جزئیات جدیدی از قرارداد لیونل مسی با بارسلونا را فاش ساخت.

Josep Maria Bartomeu & Lionel Messi

فوتبال لیکس در چند سال اخیر توانسته اسناد عجیبی را از قراردادها و اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد رونمایی کند و حالا در آخرین رونمایی اش، مدعی شده که مسی سالانه 100 میلیون یورو درآمد دارد. این درآمد از قرارداد جدیدی که با بارسلونا امضا کرده و تا سال 2021 اعتبار دارد، حاصل می‌شود.



ادامه مطلب ...

آردا توران، هافبک بارسلونا راهی باشگاه باشاک‌شهیر ترکیه شد.

آردا توران

آردا توران که در سال 2015 از اتلتیکو به بارسا پیوسته بود، هیچگاه نتوانست به سطحی که در اتلتیکو در آن توپ می‌زد نزدیک شود و در نهایت پس از گذشت 3 سال، بارسا را ترک کرد.



ادامه مطلب ...

یری مینا، مدافع کلمبیایی و سابق پالمیراس حالا دیگر رسما بازیکن بارسلونا است ، این مدافع 22 ساله و کلمبیایی قرار بود در تابستان بعد به بارسا ملحق شود؛ اما این انتقال در زمستان امسال نهایی شد. با توجه به جدایی احتمالی ماسکرانو و انتقال او به لیگ چین، مسئولان باشگاه بارسلونا تصمیم گرفتند مقدمات جذب یری مینا را در همین زمستان فراهم کنند تا در ادامه فصل والورده قادر به استفاده از او باشد.

یری مینا

قرارداد یری مینا با باشگاه بارسلونا پنج و نیم ساله خواهد بود و این بازیکن با مبلغ 11.8 میلیون یورو راهی بارسا شده است. همچنین نکته جالب قرارداد یری مینا، بند آزادسازی 100 میلیون یورویی این مدافع جوان است که بارسا احتمالا برای حفظ او از گزند رقبا در آینده این بند را در قرارداد آورده است.

 

 

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و 26 ساله لیورپول رسما به باشگاه بارسلونا ملحق شد.

فیلیپ کوتینیو

باشگاه بارسلونا اعلام کرد انتقال فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی لیورپول به بارسلونا رسمی شده و این بازیکن حالا رسما بازیکن جدید بارسا محسوب می شود. ستاره برزیلی و سابق لیورپول عصر امروز با پروازی از بندر لیورپول راهی بارسلون شد و نهایتا باشگاه بارسلونا رسما خبر عقد قرارداد با این بازیکن را منتشر کرد.



ادامه مطلب ...

ژاوی هرناندس، اسطوره باشگاه بارسلونا در تابستان به این تیم بازخواهد گشت و به عنوان مدیر فنی مدرسه فوتبال‌های این تیم فعالیت خواهد کرد.

ژاوی هرناندس

هافبک سابق بارسلونا که در حال حاضر در قطر فوتبال بازی می‌کند، با پایان لیگ این کشور از فوتبال بازنشسته خواهد شد. با این حال، برنامه بعدی او چیده شده و او قصد دارد در لاماسیا به فعالیتش به عنوان مدیر فنی ادامه دهد.



ادامه مطلب ...

بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان موفق شد در سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3-0 رئال مادرید را شکست بدهد و فاصله اش با این تیم در صدر جدول را به 14 امتیاز افزایش بدهد.

ال کلاسیکو

در روزی که رئالی ها در نیمه اول نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند، بارسا در نیمه دوم سه بار دروازه این تیم را باز کرد و به یک پیروزی بزرگ رسید.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان