ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

منچستریونایتد هم به دنبال او بود اما تیاگو به تیم مربی سابقش رفت.

خبر رسمی: تیاگو آلکانتارا به بایرن مونیخ پیوست

بایرن مونیخ رسما اعلام کرد که تیاگو آلکانتارا را از بارسلونا خریداری کرده است. قیمت انتقال او 20 میلیون یورو بوده و احتمال افزایش آن به 25 میلیون هم وجود دارد.



ادامه مطلب ...

قرارداد نهایی فردا و بعد از حضور اییارامندی در تست پزشکی باشگاه رئال امضا خواهد شد. قرارداد این بازیکن جوان 6 ساله خواهد بود.

رسمی: رئال اییارامندی را به خدمت گرفت

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که آسیر اییارامندی، هافبک جوان رئال سوسیه داد را به خدمت گرفته است.



ادامه مطلب ...

رئال مادرید سی اف - با اطلاعیه سایت رسمی باشگاه رئال مادرید ، ایسکو هافبک سابق مالاگا با قراردادی 5 ساله به این باشگاه پیوست .

ال کلاسیکو

ایسکو که سابقه بازی در والنسیا را دارد فصل گذشته عملکرد درخشانی در مالاگا داشت . در فصل نقل و انتقالات رئال مادرید و منچستر سیتی خواهان به خدمت گیری این بازیکن بودند که او سر انجام مادرید را به پول عرب ها ترجیح داد .



ادامه مطلب ...

این هافبک جوان اسپانیایی که به تازگی از مالاگا به رئال پیوست، نه تنها مشکلی با ستاره بارسا ندارد، بلکه معتقد است که او بهترین بازیکن دنیاست.

ایسکو: اسم سگ من مسی است! +عکس

ایسکو، خرید جدید رئال مادرید، اعلام کرد به دلیل علاقه زیادی که به لیونل مسی، ستاره بارسا دارد، نام سگش را مسی گذاشته است.



ادامه مطلب ...

کارلو آنچلوتی ، مربی سابق تیم های میلان ، چلسی و پاری سن ژرمن ، رسما به عنوان سرمربی رئال مادرید برگزیده شد.


سران باشگاه رئال مادرید اعلام کردند که کارلو آنچلوتی حالا به صورت رسمی سرمربی باشگاه مادریدی است.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان