ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بعد از سالها رقابت سخت و شانه به شانه دو غول بزرگ فوتبال دنیا در لالیگا، لیونل مسی اعتراف می‌کند که دلش برای حضور رونالدو در اسپانیا تنگ شده و نبود او را به ضرر لالیگا می‌داند.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

زمانی که کریستیانو رونالدو تابستان گذشته با قراردادی به ارزش بیش از 100 میلیون دلار رئال مادرید را ترک کرد و به یوونتوس پیوست، 9 سال کشمکش سخت و شانه به شانه بین او و شماره 10 بزرگ بارسلونا، لیونل مسی، در لیگ اسپانیا به پایان رسید. ستاره آرژانتینی حالا می‌گوید دلش برای روزهای رقابت با رونالدو تنگ شده و معتقد است لالیگا با حضور او پرستیژ بیشتری داشته.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان