ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

رئال مادرید با پیروزی 2-0 در دیدار برگشت مقابل بارسلونا و برتری 5-1 در مجموع دو دیدار، فاتح سوپرکاپ اسپانیا شد.

رئال مادرید

شاگردان زین الدین زیدان که در دیدار رفت در نوکمپ 3-1 بارسا را شکست داده بودند، علی رغم در اختیار نداشتن کریس رونالدو، در دیدار امشب هم کاملا برتر از آبی و اناری ها نشان دادند و در نهایت به یک پیروزی شیرین دیگر دست پیدا کردند و جام قهرمانی سوپرکاپ را بالای سر بردند.



ادامه مطلب ...

رئال مادرید در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا در خانه بارسلونا به پیروزی 3-1 رسید تا با امیدواری بیشتری در انتظار دیدار برگشت باشد.

ال کلاسیکو

در این دیدار رئالی ها 10 دقیقه پایانی را با یک بازیکن کمتر بازی کردند اما در نهایت توانستند با یک پیروزی خوب، در آستانه فتح یک جام دیگر قرار بگیرند.



ادامه مطلب ...

باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرد که نیمار، ستاره برزیلی سابق بارسا، را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفت.

نیمار جونیور

ساعاتی بعد از اینکه باشگاه بارسلونا اعلام کرد مبلغ 222 میلیون یورویی برای فسخ قرارداد نیمار را دریافت کرده است، باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرد که با این ستاره برزیلی قرار داد امضا کرد.



ادامه مطلب ...

نقاشی فاطمه حمامی، نقاش معلول ایرانی که با پاهایش، کریستیانو رونالدو را به تصویر کشیده، مورد توجه رسانه های فوتبالی قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو

خانم حمامی که استعداد استثنایی در نقاشی کردن با پاهایش دارد، این بار کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را به تصویر کشیده است که این نقاشی بازتاب ویژه ای در رسانه های جهان داشته است.

بارسلونا موفق شد پیروزی در آخرین ال کلاسیکو را تکرار کند و بار دیگر 3-2 رئال مادرید را شکست بدهد.

ال کلاسیکو

در روزی که کهکشانی ها کریس رونالدو را در اختیار نداشتند، شاگردان زین الدین زیدان به خوبی مقابل بارسا مقاومت کردند اما در نهایت با نتیجه 3-2 شکست خوردند.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید مدعی شد که می‌خواهد تعداد بچه هایش را به عدد شماره پیراهنش یعنی 7 برساند.

کریستیانو رونالدو

فوق ستاره پرتغالی در حال حاضر 3 فرزند دارد؛ کریستیانو جونیور و دوقلوهای نوزادش، ایوا و متئو و گفته می‌شود که یک فرزند دیگر نیز در راه خواهد بود. حالا او تایید کرد که قصد دارد تعداد فرزاندانش را به عدد 7، عدد مورد علاقه اش که سالهاست پشت پیراهنش نقش بسته برساند.

او در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی چینی گفت:" کریستیانو جونیور خیلی خوشحال است. او با بچه ها کنار آمده و می‌گوید که خواهر و برادرهای بیشتری می‌خواهد. او می‌خواهد هفت خواهر و برادر باشند، عدد جادویی و فکر می‌کنم این خوب است."

 رونالدو یک کمپانی به نام سی آر 7 نیز دارد و علاقه او به این عدد، در تمام وجوه زندگی اش نمود دارد.

اگر کهکشانی ها از خرید کیلیان امباپه با مبلغ نجومی 180 میلیون منصرف شوند، می توانند رویایی ترین اتفاقات را برای خود رقم بزنند.

کیلیان امباپه

از دیروز اخباری در مورد توافق 180 میلیون یورویی کیلیان امباپه، ستاره 18 ساله موناکو و رئال مادرید منتشر شده و اگر این خبر حقیقت داشته باشد، شاهد گران ترین انتقال همه ادوار فوتبال خواهیم بود.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان