ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

ویکتور والدس دروازه بان سابق بارسلونا از امروز به عنوان مربی تیم جوانان این باشگاه مشغول به کار خواهد شد.

ویکتور والدس

فصل  04-2003 بود که ویکتور والدس با اعتماد فرانک رایکارد توانست به ترکیب اصلی بارسلونا راه یابد و تا سال 2014 گلر اول این باشگاه بود. والدس تابستان 2014 از بارسا جدا شد و پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت 8 ماهه به منچستریونایتد پیوست و سپس پیراهن میدلزبورو را به تن کرد.



ادامه مطلب ...

فرید زیدان برادر زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید فوت کرد.

فرید زیدان و زین الدین زیدان

دیروز اخبار عجیبی در مورد جدایی موقت زیزو از اردوی رئال مادرید در مونترئال کانادا منتشر شد و ساعتی قبل رسانه ها خبر از فوت برادر سرمربی کهکشانی ها دادند. دلیل سفر زیزو به مادرید و ترک اردوی رئال مادرید نیز وخامت حال برادرش بود که در نهایت منجر به فوت وی گردید.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد که آنتوان گریزمان را با قراردادی تا سال 2024 به خدمت گرفته است.

آنتوان گریزمان

سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار آنتوان گریزمان به بارسلونا پیوست. اتفاقی که قرار بود یک سال زودتر رخ دهد ولی ستاره فرانسوی ترجیح داد قراردادش با اتلتیکو را تمدید کند اما او حالا با قراردادی 5 ساله برای بارسا بازی خواهد کرد. رقم انتقال نیز 120 میلیون یورو است.



ادامه مطلب ...

تئو هرناندز، مدافع چپ رئال با قراردادی 5 ساله که شب گذشته امضا شد به آث میلان پیوست.

تئو هرناندز

تئو دو سال پیش و پس از درخشش با پیراهن آلاوس بود که مورد توجه رئال قرار گرفت. او که بازیکن اتلتیکو بود و قرضی برای آلاوس بازی می کرد، در نهایت پس از حرف و حدیث های بسیار به رئال مادرید پیوست.



ادامه مطلب ...

فرانکی دی یونگ، هافبک جوان و آینده دار هلندی تیم آژاکس رسما به باشگاه بارسلونا ملحق شد.

فرانکی دی یونگ

تلاش بارسلونا برای جذب ستاره آینده دار هلندی بالاخره نتیجه داد و اگرچه پاری سن ژرمن، منچسرسیتی، یوونتوس و بسیاری تیم های بزرگ دیگر نیز خواهان جذب او بودند، اما باشگاه بارسلونا اعلام کرد انتقال فرانکی دی یونگ به بارسلونا با مبلغ  75 میلیون پوند به علاوه 11 میلیون پاداش نهایی شده است. این هافبک هلندی و 21 ساله با قراردادی 5 ساله و تا سال 2024 راهی بارسلونا شده و باشگاه بارسلونا با انتشار تصویری از دی یونگ در کنار جوزپ بارتومئو، خبر از قطعی شدن انتقال این هافبک هلندی به بارسلونا داد.

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان